Svimmel på morningen

Elenamor

Flørter med forumet
I morges når jeg skulle reise meg opp fra senga så kjente jeg at jeg var så veldig svimmel! Svimmelheten varte fra kl. 06 - ca 10:30. Jeg er 5+2 i dag og har ikke kjent på noe kvalme enda. Kan dette være starten på kvalmen? Noen som kjenner seg igjen?
 
I morges når jeg skulle reise meg opp fra senga så kjente jeg at jeg var så veldig svimmel! Svimmelheten varte fra kl. 06 - ca 10:30. Jeg er 5+2 i dag og har ikke kjent på noe kvalme enda. Kan dette være starten på kvalmen? Noen som kjenner seg igjen?

Jeg var svimmel/ør i går morges, vært kvalm alle dager før det. Men ikke kvalm eller svimmel nå lenger:nailbiting:
 
Jeg var svimmel/ør i går morges, vært kvalm alle dager før det. Men ikke kvalm eller svimmel nå lenger:nailbiting:

Så rart! Er ikke lett å forstå seg på kroppene våre :wacky: Men jeg ville ikke vært bekymret selv om du ikke kjenner noe i dag, heller nyte dager uten plagsomme symptomer :p
 
Var veldig svimmel hele første trimester sist, og har vært det nå og. Så du er ikke alene hvertfall:)
 
Var det selv i uke 4 og 5, av og på :grumpy: gikk fort over da, får håpe det gjør det hos deg og :happy:
 
Jeg fikk krystallsyken under 1. trimester sist, nå er jeg bare litt lett svimmel. Ble aldri kvalm. Tror nok det er helt normalt :)
 
Hos meg "svartner det" flere ganger daglig, spesielt ved lavt blodsukker. Sier svartner - ettersom det er slik det fysisk føler når synet blir svartere og svartere like før man besvimer. Har heldigvis ikke besvimt, da jeg kjenner igjen symptomene og legger meg nedpå litt.
 
Jeg er som regel mest svimmel på kvelden, men jeg er vant med det fra før så setter/legger meg ned slik at jeg ikke faller å slår meg. Er super slitsomt, er 7+1 i dag og vært slik siden romjulen.
 
Back
Topp