svimmel og vondt i hodet

Mamman til Carina

Glad i forumet
Noen flere som sliter med svimmelhet og hodepine?????????
Har vært slik i noen dager nå vet ikke helt hvorfor for jeg spiser nesten mer en vanlig og drikker masse vann hver dag.. Tenkte å kontakte legen hvis det ikke gir seg snart ....
Noen som har noen råd???
klemmer fra lille meg

Har hatt det mye sånn jeg og. Eneste som har hjulpet delvis har vært å drikke vann.

Hvis det blir for plagsomt synes jeg du bør høre med lege eller jordmor.

Lykke til.

hodepine er helt normalt under svangerskapet - selv hadde jeg det konstant de første 12 ukene. Når det gjelder svimmelhet kan dette komme av plutselig blodtrykksfall. Normalt det også - bare vær forsiktig med å reise deg brått.

Jeg har litt lavt blodtrykk og jordmor sa at det kunne føre til svimmelhet i hvert fall. Nå har ikke jeg vært plaga med det,men det kan jo være grunnen hos deg?

Jeg er bare 3 uker og 3 dager på vei, men har vondt i hode jeg også... har hatt det de siste 2 dagene[:(]

Jeg er veldig plaga med svimmelhet, veldig plagsomt, legen sa jeg måtte bare ta det med ro.

har vert plaget med hodepine hele svangerskapet er no snart 25 uker..tar jeg d me ro så kjenner jeg d såvidt,men bare litt anstrengelse så blir d intens.kan legge meg me litt hodepine og våkne midt på natten med at d dunker så kraftig at jeg ikke få såve mere...har snakket med lege om det,men mener d ikke går annt og gjøre noe med det en og ta det med ro...blir litt kjedelig ibland,for når jeg har løst til og gå tur eller noe vet jeg at når jeg er ferdig med den turn er resten av dagen ødelagt.kan bare si som legen sa til meg..ta det me ro....

Takk for rådene ja må nok bare ta det med ro og ikke stresse rundt håper det gir seg snart

huff, stakkars... har enda vondt i hode selv.. så kan man liksom ikke knaske paracet heller da... 

Back
Topp