Svimmel og null matlyst...

minnea

Betatt av forumet
Her trodde jeg det gikk rette veien på søndag kveld/natt da jeg fikk i meg fire brødskiver og likte det! Men i går var matlysten langt borte, heldigvis kvalmen også, og i dag er jeg kjempesvimmel... er vi fler, har noen noen tips? Skal liksom begynne på jobb i morgen...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Svimling er min store fiende, ofte fordi du har reist deg for fort, anstrengt deg for mye eller drukket for lite!

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Hjelper vel ikke på svimmelhet men i forhold til matlyst har jeg droppa brød innimellom og laget smoothie isteden. 2-3 dl frosne bringebær, en halv banan og et (lite) beger vanilje yoghurt. Har det i et desiliter mål og stapper det med stavmixer. Såååå godt! !!

app! Venter nr 3 :) 15.02

Takk hebbelille, har satt mannen på saken. Alt er verdt et forsøk nå altså. Er så møkklei av å ikke funke. :)

Takk hebbelille, har satt mannen på saken. Alt er verdt et forsøk nå altså. Er så møkklei av å ikke funke. :)

Da blir du mett ihvertfall og siden bærene gir en frisk smak så klarer du nok å få det i deg :)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg og sliter med null matlyst. Bare jeg får maten i munnen så brekker jeg meg. Og får jeg først i meg mat blir jeg kjempe kvalm og gulper resten av dagen. Er i dag 13+5. Håper dette går over snart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp