Svimmel og kvalm

Siven

Flørter med forumet
I natt har jeg nesten ikke sovet, har vært så kvalm og dårlig. Og når jeg står oppreist er det like før jeg treffer gulvet, er så svimmel og gåen.. Prøver å drikke masse vann, men det er ikke lett når kvalmen sitter så opp i halsen.. Flere som sliter med svimmelhet?

Ja! Veldig svimmel og kvalm for tida! Et tips kan være at du har lavt blodtrykk. Om du sliter veldig, ville jeg sjekket med legen, slik at du iallfall kan få en sykemelding :-)

ja!! jeg sliter veldig med svimmelhet! kommer ofte sammen med kvalmebølgen. Da er det best å bare ligge stille til det roer seg, hvis det gjør det.
men nå sliter jeg med lavt blodtrykk til vanlig og da...

Jepp. Får ekstremt lavt blodtrykk av å gå gravid. Svartner for meg når jeg reiser meg opp.. Å er så kvalm og uggen konstant at det kjens ut som jeg er sinnsykt fyllesjuk:-/
Har ikke målt enda dette svangerskapet. Men pleier å få rundt 85/55-60 i blodtrykk:-p ikke spesielt behagelig!

Jeg har vært mye svimmel de siste ukene, men har blitt litt bedre nå. Var hos legen i forrige uke og har mye lavere blodtrykk enn hva jeg pleier å ha til vanlig så det er nok derfor.

Jeg skal til legen om en halvtime, blir spennende å se hva hun sier.

Det er som en skrev, svimmelheten kommer sammen med kvalmen. Måtte stå opp til slutt og spise to knekkebrød med gulost, det er det deiligste jeg har spist på noen dager.. skjønner hva jeg kommer til å spise mye av fremover.. :-)

Jeg skal til legen om en halvtime, blir spennende å se hva hun sier.

Det er som en skrev, svimmelheten kommer sammen med kvalmen. Måtte stå opp til slutt og spise to knekkebrød med gulost, det er det deiligste jeg har spist på noen dager.. skjønner hva jeg kommer til å spise mye av fremover.. :-)

Hahah nå ble jeg utrolig kvalm!! Av å lese at du spiste knekkebrød med gulost. Jeg klarer ikke tanken haha:p

her går det i frukt, det hjelper mot kvalmen:)

Jeg var veldig svimmel til tider mellom uke 4-6, og var til legen. Hadde perfekt blodtrykk og fikk beskjed om at blodprøvene var fine (sjekka bla jern). Aner ikke hva det var som gjorde meg svimmel, men det gikk plutselig over til meg :) Jeg hadde sånn være-på-båt-med-høye-bølger-svimmelhet ;)

Da har jeg vært hos legen, perfekt blodtrykk, bedre enn før graviditeten.. Fint blodsukker. Så hun anbefalte meg bare å spise oftere og drikke masse. Får håpe det gjør susen. :-)

Da har jeg vært hos legen, perfekt blodtrykk, bedre enn før graviditeten.. Fint blodsukker. Så hun anbefalte meg bare å spise oftere og drikke masse. Får håpe det gjør susen. :-)

Jeg var også hos legen i dag. Han sa jeg hadde perfekt blodtrykk. Jeg har normalt veldig lavt, så det var bra. Legen sa bare at det er veldig normalt å være svimmel i graviditeten...

Back
Topp