Svimmel og kvalm!

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Er så lei av og ver dårlig form. Bekkenløsning itilleg hjelper lite. Konstant svimmel og kvalm. Gleder meg til etter ul så kan eg fortelle det til folk så dei kan hjelpe litt mer til.. Eg er bare 7+3 så vil vente med og fortelle litt lenger. Og denne uka må eg hjelpe svigermor og flytte :/
Klage klage.. Ser fram til april når babyen er ute :)
Glad dette er siste graviditet... :)

Føler med deg, sliten og lei allerede og dette blir siste graviditet for meg. Men blir jo så kos å få en liten til i familien :-)

Kan prøve og ta en tur på apoteket og se.. Orker ikkje dette i 8 mnd :p eg kan ikkje jobb i min jobb pga farlige kjemikalier osv så gleda meg til og bli hjemme og ordne mye i huset og masse kos.. Hittil har det blitt 2 uker på sofaen etter ferien :p

Åååå, er så kvalm og svimmel selv! Blir gal! Var sånn med førstemann også, da satt jeg bare og holdt meg fast i stolen på jobb i 3 mnd og gikk rett hjem og la meg. Lå i senga i helge går ettermiddag, og ser ut som det blir sånn i dag og! Noen som har noen gode tips?

Åååå, er så kvalm og svimmel selv! Blir gal! Var sånn med førstemann også, da satt jeg bare og holdt meg fast i stolen på jobb i 3 mnd og gikk rett hjem og la meg. Lå i senga i helge går ettermiddag, og ser ut som det blir sånn i dag og! Noen som har noen gode tips?
Grusomt .. Hjelper og reise seg sakte og ta ting litt i slow motion. Men er ør av og sitte stille og! Reiser eg meg fort blir alt svart :/

Back
Topp