svimmel og kvalm plutselig...

baby 79

Betatt av forumet
Har vært fin hittil i svangerskapet slik generelt, i 4 mnd og utover hadde jeg masse av energi..Men
De siste 2 ukene nå har jeg vært litt plaget med at jeg plutselig blir svimmel og kvalm..'
Sliten for den minste ting og har ikke overskudd til så mye...Jeg gjør jo husvask og de daglige gjøremålene, men er helt slått ut etterpå..

Er nå 31 uker på veg, er det noen sm vet om hvorfor jeg kan ha det slik?

Blir kjempeglad for svar

Klemmer fra tjukke-bolla

Jeg vet jo ikke, men kanskje et tegn på at du må ta det med ro??? Husker de siste månedene sist, da sov jeg 20 timer i døgnet, og det er ikke tull engang!!! Hvis jeg ikke fikk slappet nok av ble jeg skikkelig dårlig! Men hvis du føler du slapper av nok fra før av, ville jeg tatt en tur til legen...

Får du i deg nok mat da? De sier jo at det er normalt å få indre blodprosent når man er kommet et stykke inn i svangerskapet.. Å når man har lite blod så blir man jo kvalm, svimmel, trøtt osv.. Kanskje fått måle bp'n din? Lykke til hvertfall[:)]

Tar du vitaminer? Jeg er fryktelig nøye med å ta vitaminer så jeg skal slippe å kjenne overskuddet forsvinne i perioder. Det er skikkelig ille når alt er tungt å trist å man ikke har overskudd til noe[:(][:o] Kan jo også hende at jernlagrene dine minker og du reagerer veldig på det? Ta deg en tur til jormora di å få tatt noen prøver[:)]
God bedring

Syns det høres ut som du er sliten jeg! Husk at alt du gjør krever mer energi enn før.ungen tar mer energi fra deg + det sikkert er kommet noen eksra kilo også.kan være litt jernmangel men det må nesten en lege finne ut..jeg er plaget med litt blodtrykksfall og blir da ganske akutt svimmel og kvalm..da må man bare sette seg ned å slappe av litt[:)].Og husk og drikk masse vann!!!.håper du føler deg i bedre form etterhvert!!!!

Back
Topp