svimmel og kvalm, null energi

baby nr 3

Andre møte med forumet
Er det noen som har noen tips. Klarer ikke å være på bena mere enn 2 timer så må jeg legge meg nedpå. Og kvalm hele tiden og veldig svimmel.
 
Samme her, skikkelig dritt lei.
Prøver i gode stunder å gjøre litt, snart jul jo, og har lyst til masse.
Men det minste jeg gjør resulterer i kaputt på sofaen.
Tør jo nesten ikke å bevege meg noe sted for jeg kaster opp når som helst, hvor som helst.
Håper legen sykemelder meg videre, for jeg er skikkelig syk.
Så svimmel at jeg har holdt på å dette i trappen, men det er visst en bivirkning av medisinen så jeg velger det fremfor å kaste opp 2 ganger i timen.
 
Kjenner meg godt igjen! Tenker at dette er helt håpløst.... I helga har jeg sovet stort sett hele tiden, var på jobb i dag. Mannen kom hjem 17.00, da var det rett i seng og her ligger jeg enda! Ikke matlyst (blir kvalm bare jeg åpner kjøleskapet), svimmel og helt utslitt. Ikke optimal form med ei frøken i hus som krever sitt etter barnehagtid. Blir legebesøk på meg i morgen!
 
Har det ganske likt, jeg sover mesteparten av dagen, hvis jeg ikke sover sitter/ligger jeg på sofaen, og når jeg er oppe er jeg kjempesvimmel, må stoppe opp og holde meg fast i benker og vegger og slikt om jeg skal flytte meg fra et sted til et annet. Har visstnok perfekt blodtrykk, men det føles ikke sånn :/
 
Sånn har jeg vært I en uke. Svimmelheten ser ut til å bli litt bedre nå, og jeg håper det fortsetter. Jeg kan ikke stå i mer en 15 min før jeg føler jeg skal svime av. Og for en uke siden klarte jeg ikke gå på do uten å støtte meg å sette meg ned hvert 3 skritt. Gubbis har hengt over meg og passet på meg. Ta tiden, og bruk den er det eneste tipset mitt. Jeg ble sykemeldt i 2 uker, og takk for det. Jeg tørr ikke engang å kjøre bil.
 
Ikke fryktelig svimmel her, bare sånn av og til...men det greier jeg fint å leve med...
Denne ustoppelige kvalmen med tilhørende oppkast, derimot, den holder jeg på å bli gal av...! Er også helt tappet for energi og blir anpusten og sliten bare av å gå opp en trapp...
Vi får satse på drastisk bedring snart! Har et håp om at det stemmer det de sier om at det ofte er som verst i uke 9, for der er jeg nå...bedring? Jatakk!
 
Jeg skal reise bort I Helgen med hele familien og ingen vet noe enda. Kjenner jeg gruer meg pga jeg er så dårlig og sikkert må ligge mye på hotell rommet
 
Åh takk! Sånn har jeg det og nå. Sover i mørkt soverom omtrent hele dagen. Kun oppe for å prøve å spise litt loff. Og bare våken fra 15.45 - 19 når mini er våken, så jeg får sett ham litt. Null energi og helt elendig. Og kun i uke 7.. Føler meg så kjip da graviditet ikke er en sykdom, og "alle" er jo kvalme. Misunner i hel de som er friske i sin graviditet! Jeg hadde det sånn sist og. Så dette blir siste barnet. Orker ikke dette igjen..
 
Holder litt på den tanken jeg også, at det er værst I uke 9 så jeg blir gradvis bedre nå. Jeg syns svimmelheten er det værste. Men det er for at jeg merker ikke så mye til kvalmen når jeg ligger I ro pga jeg er svimmel.
 
Back
Topp