Svimmel og feber var visst ikke normalt!

Cajsa

Flørter med forumet
Har vært en del svimmel de siste dagene og temptaturen har svingt veldig opp og ned! I et lyskryss i byen i dag hadde jeg en "mini black out", men klarte å ta meg raskt inn igjen for så å kjøre til siden når jeg hadde kommet meg gjennom krysset.
Ble litt skremt så kjørte rett til legekontoret for å be dæm måle blodtrykk osv, men ble sendt rett inn til lege.
Jeg trodde det var vanlig at vi gravide var litt svimmel, ser jo ofte på film at damerne svimer av når de er gravid.. At tempen svingte var visst heller ikke normalt når man er gravid...
Har to barn fra før, men er jammen ikke mye jeg vet om å gå gravid :p
 
Nei ikke normalt. Jeg er og grusomt svimmel, og blir sendt på sjekker i hue og ræva... Mest huet da ;)
 
Tok blodprøver, testet CRP (5) og blodprosent (12,1) å de var fine. Litt lavt blodtrykk var det eneste... Fikk beskjed om å ta det skikkelig med ro og få i meg nok væske.
Skikkelig ubehagelig er det! Tørr ikke kjøre bil igjen på en stund... :S
 
Uff nei det var nok en skummel opplevelse, håper ikke det skjer igjen!
 
Jeg har oxo litt små feber... Men har lura på en forkjølelse i flere uker nå!!! Og den vil ikke bryte ut :O Men i går og i dag har jeg hatt litt feber. Den værste svimmel heta har forsvunnet :) Men tok det opp med legen og hun tok oxo crp... min var litt forhøyet... Så er nok bare en forkjølelse som kommer her!
 
Back
Topp