Svimmel!!!! noen andre ?

Bruker63be

Betatt av forumet
nå di siste dagene har jeg skikkelig slitt med svimmelhet uansett om jeg står,sitter,ligger eller går er jeg like svimmel hjelper ikke å spise / drikke/sette seg ned. ingenting hjelper.. noen som har det likt å vet om noe som hjelper... ?? er skikkelig lei nå.. av å te er det så ille at jeg ikke klarer å gå rett en gang :/,,, :)

Har slitt selv.. Lgen min sa jg måtte drikke nok vann.. Har vært flink nå i det siste og er faktisk mye bedre.. Ikke noe kjekt å skulle reise seg i full fart for så å måtte sette seg igjen fordi man holder på å besvime... :)

Nei ikke noe morro ! Sist graviditet besvimte jeg inne på en butikk , tok lang tid før jeg gikk inn dit igjenn for å si d sånn :P var så svimmel når jeg var i sentrum idag at jeg måtte sette meg ned å drakk 3 glass vann men følte ikke d hjalp så veldig masse:/

Sliter også med svimmelhet. Er ikke bare bare, men ikke besvimt takk og pris. Er en uggen følelse.

Hehe ja du skal være glad for det , det er ganske ekkelt , men virker skumleree enn hva det er !! ;)

Back
Topp