Svimmel.no

Therese W

Gift med forumet
I går glemte jeg skylle ut balsam av håret. Kjente på håret i dag morres, da var det helt stivt. Er det MULIG? I dag glemte jeg nesten mobilen på butikken. Jadda.
Begynner lure om hjernen min er i ferd med å ta ferie, eller bare kortslutte.

Hahaha :p uff.. Må bare le litt, selv om jeg vet hvor grusomt det er å bli så glemsk :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

SIGN!! Jeg er blitt så vimsete at bonusdatteren min på 7 er begynt å sjekke om jeg har alt med meg :P:P uff

Jeg har fått pre-ammetåke :p håpløs av og til ,hehe..

Jeg klarte faktisk å reise på butikken 3 dager på rad uten lommeboken!! *flaut*

Kjenner på det samme her... Er så surrete at gubben bare flirer av meg innimellom :) Verre er det å skulle følge opp 3 jobber oppi alt dette :0

Tror det er ganske vanlig. Jeg var vertfall det sist også.....

Da er du heldig!! Det er helt forferdelig!! Går alltid rundt og grubler på om jeg har glemt noe..

Uff, slapp unna med de tre andre. Men mulig jeg har glemt det og :p
Haha! Ja, ikke sant!! Tror du ikke jeg klarte å hendle uten lommeboken i dag også da??! De andre gangene har jeg komt på det før jeg har begynt handlingen, denne gangen skjønte jeg det ikke før jeg sto i kassen og leitet etter bankkortet!! Herrefred!
(Da tenkte jeg på denne tråden her:P)

Haha! Ja, ikke sant!! Tror du ikke jeg klarte å hendle uten lommeboken i dag også da??! De andre gangene har jeg komt på det før jeg har begynt handlingen, denne gangen skjønte jeg det ikke før jeg sto i kassen og leitet etter bankkortet!! Herrefred!
(Da tenkte jeg på denne tråden her:p)

ÅÅ det er så kleint! Heheh.. FIkk du skrive opp eller?

Super pinlig!! Nei måtte pakke det i poser og hente lommeboken. Fram og tilbaks...zzz

Huff! Igjeeen! Det er det jeg mener. Graviditeten HAR innvirkning på hjernen altså. Merker det så godt! Du får starte skrive lommeboka på handlelisten ;)

Huff! Igjeeen! Det er det jeg mener. Graviditeten HAR innvirkning på hjernen altså. Merker det så godt! Du får starte skrive lommeboka på handlelisten ;)
Jeg er ikke i tvil!! Og det var faktisk ikke en dum ide i det hele tatt!! Bare jeg husker det da ;-p

Back
Topp