Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarte faktisk å reise på butikken 3 dager på rad uten lommeboken!! *flaut*
Uff, slapp unna med de tre andre. Men mulig jeg har glemt det ogTror det er ganske vanlig. Jeg var vertfall det sist også.....
Haha! Ja, ikke sant!! Tror du ikke jeg klarte å hendle uten lommeboken i dag også da??! De andre gangene har jeg komt på det før jeg har begynt handlingen, denne gangen skjønte jeg det ikke før jeg sto i kassen og leitet etter bankkortet!! Herrefred!Uff, slapp unna med de tre andre. Men mulig jeg har glemt det og![]()
Haha! Ja, ikke sant!! Tror du ikke jeg klarte å hendle uten lommeboken i dag også da??! De andre gangene har jeg komt på det før jeg har begynt handlingen, denne gangen skjønte jeg det ikke før jeg sto i kassen og leitet etter bankkortet!! Herrefred!
(Da tenkte jeg på denne tråden her)
Super pinlig!! Nei måtte pakke det i poser og hente lommeboken. Fram og tilbaks...zzzÅÅ det er så kleint! Heheh.. FIkk du skrive opp eller?
Super pinlig!! Nei måtte pakke det i poser og hente lommeboken. Fram og tilbaks...zzz
Jeg er ikke i tvil!! Og det var faktisk ikke en dum ide i det hele tatt!! Bare jeg husker det da ;-pHuff! Igjeeen! Det er det jeg mener. Graviditeten HAR innvirkning på hjernen altså. Merker det så godt! Du får starte skrive lommeboka på handlelisten![]()
Huff! Igjeeen! Det er det jeg mener. Graviditeten HAR innvirkning på hjernen altså. Merker det så godt! Du får starte skrive lommeboka på handlelisten![]()