Svimmel...er det vanlig??

RAB

Glad i forumet
Er så fryktelig svimmel...kommer og går litt....men det kommer veldig plutselig.. Det rare er at jeg har høyt blodtrykk og ikke lavt som man ofte sier er en årsak...

Kan jo være noe med energinivået ditt..
Og man bør drikke mye når man er svimmel..

kan også bli svimmel av høyt blodtrykk.
 i og med at har du høyt blodtrykk så øker det også trykket til hjernen, noe som igjen gjør at man kan bli svimmel. ..

Det er ikke farlig vil jeg tro, men du burde passe litt på å ikke reise deg fort opp, drikke vann, og ikke gjør noe som kan forverre svimmelheten din:) 

Er selv noe plaget med svimmelhet for tiden, og jeg har også hatt høyt blodtrykk over tid, men bruker ingen medisiner mot dette pga trykket er et labilt trykk i følge lege, der det kan forandre seg alt etter stress og lignende!:) 

Blodtrykket mitt er normalt. Har vært litt svimmel de siste dagene. Da har jeg måtte satt meg ned og ta noe å drikke.
Er nok ganske vanlig. Gjerne i forbindelse med kvalme også vil jeg tro. Men blir du bekymret og du er mye plaget ville jeg hørt med lege.
God bedring! 

Hvis det ikke går over ville jeg gått til en kiropraktor for å høre om det kan være krystallsyken. Det har jeg hatt et par ganger og det er helt forferdelig. Var konstant svimmel og ble skikkelig dårlig når jeg la med ned i senga eller på sofaen.

Håper "bare" det er i forbindelse med graviditeten du er svimmel..

Back
Topp