svimmel å hodeverk..

maiki

Flørter med forumet
har de siste dagene, spesielt om kvellen vert plaga me hodeverk å vært svimmel.. er det bara varmen som jør dette?? er liksom det jeg har slått meg til ro me.. drikker jo hele tia (føler eg) hehe..
noen andre som har vert plaga me det??

Ring legen eller jordmoren din å si at du gjerne vil levere en urinprøve i hvertfall.Man kan jo ikke utelukke sv.forgiftning[&:]

ringte å de sa det var nok varmen.. men vist det vedvarte måtte eg ta kontakt ijen.. alt var fint sjå jordmora på fredag.. men sko au ta kontakt vist eg kjente trykk fra bryste.. så får bara sjå koss det går.. hba det går øve.. litt plagsomt.. men forhåpentlevis ikke lenge ijen nå...

Vær obs på at svimmelhet og hodepine kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Du bør ta kontakt med legen din!

Det har jeg også...Sjekker urinen hver uke, ingen tegn til svangerskapsforgifting. Det er nok varmen og babyen som trykker på så mye++

eg va sjå jordmora på fredag å da var alt helt fint.. men skulle ta kontakt vist det ikke ga seg.. er liksom en periode hver dag.. ikke hele tia..

men tror og det er varmen.. var det hu jordmora å sa... så satser på det..

eg va ikke nere i dag.. men på fredag va alt heilt fint.. å dæ va egentle då dæ begynde..

Back
Topp