Svimlet på jobb

øyensten

Flørter med forumet
De siste nettene har eg sovet veldig dårlig, mye pga. av eg være koker av varme.. Så på jobb idag har jeg gått rundt å gjespet og følt meg helt tom for energi, plutselig kjente jeg at beina sviktet og kroppen sleit med å holde seg oppe, fullstendig svimmel, det blei til at eg fikk avspassere og dro hjem for å kvile..
Noen andre som har opplevd lignende, kan det være mangel på jern kanskje?

og så har vi lavereblodtrykk, og blodet prioriteres til bekkenet. vanlig å føle seg svimmel når man  reiser seg o.l. viktig å ta det litt med ro for å unngå ubehag.. drikk masse :)

Åh jada.... Svimmel her også... og hurtig pust.

Tror ikke du hadde behøvd å bruke avspasseringstid, der er jo litt rart. Siden du er dårlig. 

Jeg fikk beskjed av lege å være hjemme, sykmeldt ut uka, er ikke bedre, så frykter at dette ikke går over med det første, orker kun en tur ut om dagen, og må ta alt i rolig tempo, og må gå så jeg har noe å ta tak i eller sette meg på hvis jeg blir dårlig...syns det er litt skummelt.
Og blir verre når det er varmt ja. Har lavt blodtrykk... burde vel også sjekke jern. Jeg skal til legen imorgen igjen. 

Hvis det ikke går over kontakt lege. 

----
Forresten legen sa det var vanlig, og man måtte bare ta det med ro til det gikk over... 

har blitt ganske så svimmel til tider ..men når jeg merker at jeg blir sløvere så roer jeg med ned/setter meg ned og puster rolig til det går over, det hjelper hver gang.

Ja hadde det ikke vært fantastisk greit å jobbe som det passer kroppen nå! Det blir til at eg må sette meg ned for å få balansen og hode på plass igjen, men av og til skulle eg bare ønske at eg kunne da hjem for å kvile når eg trengte det.. Heldigvis skal det bli lettere i 2 trimester (håper) !

Back
Topp