Svimler når jeg reiser meg...

miss piggy

Gift med forumet
Er det flere som opplever dette? Den siste uka har jeg blitt så svimmel hver gang jeg reiser meg opp om jeg ikke er veldig forsiktig og tar det sakte- noe jeg bestandig glemmer. Men ista var den verste gangen. Det holdt på å svartne helt for meg og jeg tror det var like før jeg besvimte. Det var ordentlig ekkelt, og jeg har heller aldri besvimt før så jeg blir litt redd kjenner jeg...

Blodtrykksfall er ikke noe gøy. Får slikt jeg også. Merker det er litt bedre om jeg spiser med jevne mellomrom, og drikker godt

Blodtrykksfall er ikke noe gøy. Får slikt jeg også. Merker det er litt bedre om jeg spiser med jevne mellomrom, og drikker godt
Uff, nei. Ikke morsomt... Men er det noe jeg mangler siden dette skjer eller? Spiser hver 2. - 3. Time ca, men får kanskje i meg for lite veske..

Det er vanlig og oppleve raskt blodtrykkfall når du reiser deg fort f.eks! Leste det nettop på en app :p

jeg fikk beskjed om at jeg hadde det pga jern mangel. men er vel noe som er meget normalt hos gravide.

Sånn er det her også :s

Uff, ja.. Vi får være forsiktige når vi reiser oss jenter... Er ikke noe bra hvis det svartner helt og vi detter om. Jeg har blitt mye flinkere, men glemmer det de 7 gangene jeg er oppe hver natt, hehe. Da er tankegangen å komme seg så fort opp som mulig sånn at jeg kan legge meg fort igjen og det fungerer ikke like bra bestandig ;-)

Jeg har også kjent det denne uka! Får begynne å ta jern :)

Back
Topp