goldpen
Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Svigers på besøk... Greit nok, men de røyker som to lokomotiver, og stinker ut leiligheten. Gjett hvem som blir kvalm og får hodepine? Jeg er absolutt ikke interessert i å bli utsatt for passiv røyking nå som jeg er gravid. De er gamle og dårlige til beins, så vi kan ikke forlange at de skal løpe opp og ned trappa 4 etg hver gan behovet medler seg (det gjør det ofte), så derfor lar vi dem røyke ut kjøkkenvinduet med kjøkkendøra igjen. En regel som ser ut til å være VELDIG vanskelig å forhollde seg til. Våkna i natt av at svigerfar tusla rundt i leiligheten og røyka og PLYSTRA. Er det mulig?!? Og svigermor vil gjerne røyke når jeg kommer hjem fra jobb og står og skal lage middag. Jeg sa i fra ganske så tydelig, og da kommer hun til og med med spydige kommentarer om at jeg jo har "lov til å være litt pysete nå som jeg er gravid" mens hun blåser røyken opp i ansiktet på meg. Jeg ble så J... forbanna. Er det mulig å vise så liten respekt for kvinnen som bærer på det lenge etterlengta barnebarnet hennes? Grrrrr..... Ille nok å bo fire mennesker på 55 kvm i en uke om man ikke skal oppleve sånn utrolig utidig oppførsel i tillegg.