Svigers på middag

lenemor

Forumet er livet
Svigermor falt og brakk armen på mandag - nesten helt oppe ved skulderen, så hun har ikke blitt gipset, bare fått en skinne og fatle. Hun er selvsagt fullstendig handikappet, og min stakkars svigerfar som allerede er rimelig stresset for tiden har nå fått nok en ting å ta seg av.... så vi fant ut at vi må invitere dem på middag. Johanna har fått bestemme, så det blir fish'n chips. G skal bare klippe ferdig gresset, så drar han og henter svigermor, så kan svigerfar bare komme rett hit etter jobb. Tror nok det blir noen sånne middager fremover - vi skal jo lage mat allikevel.

Johanna og G var ute hos dem i går kveld med kaker Johanna og jeg hadde bakt, og en fin gerbera som Johanna hadde plukket ut selv - det satt de stor pris på. Svigers er alltid så snille med oss, og selv om jeg ikke unner henne en brukket arm så er det omtrent det som skal til for at vi får "betalt tilbake" litt av det vi føler vi skylder dem

Det var omtenktsomt av dere!! Ser for meg en stresset mann som plutselig skal ta seg av litt mer enn han er vant med![:D]

Da er gjestene reist - svigermor var tydelig sliten og medtatt etter å ha vært sosial en stund, så de gjorde det fornuftige og dro rett hjem etter middag. Fikk i dem litt dessert før de reiste også, så de var godt fornøyd. Har store planer om å gjenta suksessen, men om det blir en av de første dagene så kanskje jeg skal lage middagen her hjemme og så reise ut til dem - så kan hun slenge seg i stresslessen sin når hun er sliten

Kjempe omtenksomt av dere[:D] De setter sikkert kjempe stor pris på det!!

æsj, dere hadde sikkert gjort det samme alle sammen! 

Du er snill du, lenemor Tenker nok det var veldig kjekt for svigermor å få middag hos dere. Håper hun kommer seg fort - hørtes veldig plagsomt ut.

Stakkars dame [:(]
Er vel ikke bare bare å brekke bein når man er litt oppi alderen akkurat.

Men hva er vel da bedre enn å ha ei fantastisk svigerdatter som deg, Lenemor [:D]
Og jeg er sikker på at svigerfar din satte minst like stor pris på dette!

Og du tenker jo på alt! Allerede lagt en slagplan for neste gang du skal lage middag!!!
Er det mulig?!!! Denne fortjener du virkelig

Back
Topp