lenemor
Forumet er livet
Svigermor falt og brakk armen på mandag - nesten helt oppe ved skulderen, så hun har ikke blitt gipset, bare fått en skinne og fatle. Hun er selvsagt fullstendig handikappet, og min stakkars svigerfar som allerede er rimelig stresset for tiden har nå fått nok en ting å ta seg av.... så vi fant ut at vi må invitere dem på middag. Johanna har fått bestemme, så det blir fish'n chips. G skal bare klippe ferdig gresset, så drar han og henter svigermor, så kan svigerfar bare komme rett hit etter jobb. Tror nok det blir noen sånne middager fremover - vi skal jo lage mat allikevel.
Johanna og G var ute hos dem i går kveld med kaker Johanna og jeg hadde bakt, og en fin gerbera som Johanna hadde plukket ut selv - det satt de stor pris på. Svigers er alltid så snille med oss, og selv om jeg ikke unner henne en brukket arm så er det omtrent det som skal til for at vi får "betalt tilbake" litt av det vi føler vi skylder dem
Johanna og G var ute hos dem i går kveld med kaker Johanna og jeg hadde bakt, og en fin gerbera som Johanna hadde plukket ut selv - det satt de stor pris på. Svigers er alltid så snille med oss, og selv om jeg ikke unner henne en brukket arm så er det omtrent det som skal til for at vi får "betalt tilbake" litt av det vi føler vi skylder dem