Svigers på besøk...

Bringebær

Gift med forumet
Ja her er det 30 grader, ingen skygge på verandaen og sykt varmt inne også, og nå er svigers på besøk også. De ringte i går og spurte om de kunne komme på besøk og bo et par dager! Er jo koselig det, men bekkenløsningen er jo ikke blitt bedre nå på slutten, har masse kynnere og murringer og kjenner litt at å legge seg inn her nå på slutten var litt freidig. Av alle anledninger og tidspunkter liksom? Er 39 uker i morgen, så ungen kan jo komme når som helst egentlig. Føler meg litt innvandrer i redet mitt!:(
Uff må syte litt her i varmen altså.

Venter nr 3 4. August:)

Uff, den var lei! :( Kan ikke Samboeren din ta dei med seg litt her og der da slik du får slappe av?
Skjønner ikke helt den med å komme å bo opp på dere når du er i uke 39.. Er jo da mann skal slappe av å gjør seg klar.

Uff, den var lei! :( Kan ikke Samboeren din ta dei med seg litt her og der da slik du får slappe av?
Skjønner ikke helt den med å komme å bo opp på dere når du er i uke 39.. Er jo da mann skal slappe av å gjør seg klar.
Jo han kan det, og de hjelper jo til med de to andre ungene også, men alikevell. Er ikke verdens største hus så en merker det jo. Og så har de med seg en stor sjefer hund. Og jeg er ikke glad i hund så den må seff bo ute! Men den er jo her... Men er nok meg som er litt hormontroll her nå merker jeg. Har jo liksom bare nok med meg selv nå:)

Skjønner deg kjempe godt! Her kom svigermor å tok seg til rette når eldste ble født. Fikk ikke være i fred med snuppa for når jeg var ferdig med mating så skulle hun ha henne. Er så glad hun har flyttet rett nedi her og jeg kan jage henne på dør når hun blir for intens.

Termin 11.august ♡

Nei, huff, synes ikke noe om folk som skal trenge seg på når en har gått ut i permisjon. De 3 ukene permisjon før termin er ment for at mor skal få slappe av og forberede seg til fødsel - DET blir det ikke mye av når en får svigers på overnattingsbesøk i flere netter rett før termin! Stakkars deg :(

Hormonell eller ei, dette er en tid hvor man skal ha litt mulighet til å ta vare på seg selv (og de barna man har selvfølgelig). Besøk må man nesten kunne regne med å slippe, synes du er veldig tolerant som lar de være der jeg. Tror jeg hadde slitt med det uansett hvem det var selv. Har de planer om å være til etter fødsel da eller?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Hormonell eller ei, dette er en tid hvor man skal ha litt mulighet til å ta vare på seg selv (og de barna man har selvfølgelig). Besøk må man nesten kunne regne med å slippe, synes du er veldig tolerant som lar de være der jeg. Tror jeg hadde slitt med det uansett hvem det var selv. Har de planer om å være til etter fødsel da eller?

Nei! Og vi er enige meg og mannen at går jeg i fødsel mens de er her så må de ut. De kom kjørende ned da jeg ble satt i gang med nr en, hele familien hans! Og var der helt til jeg skulle hjem fra Barsel! Mannen syns det var pyton og ble skikkelig stressa, så kommer ikke på tale å ha de her da!!
Så de få bli til fredag og så er det nok:)

Jeg føler med deg uansett! Modusen gravide er inne i på dette tidspunktet er ikke vertmodus, det er helt sikkert. :)

Nei, vet du hva! De burde ha hentet de andre barna deres og tatt med hjem til seg! Kan mannen din spørre om det? si at du ikke er i form og sendt dem høflig hjem, Helst m ungene. Man skal ikke engang spørre om man kan komme og bo hos noen en uke før termin - man skal i så fall inviteres. Men din mann burde vel også kunne sagt nei når de spurte?

Nei, vet du hva! De burde ha hentet de andre barna deres og tatt med hjem til seg! Kan mannen din spørre om det? si at du ikke er i form og sendt dem høflig hjem, Helst m ungene. Man skal ikke engang spørre om man kan komme og bo hos noen en uke før termin - man skal i så fall inviteres. Men din mann burde vel også kunne sagt nei når de spurte?
Jo da han ville også det, men faren hans har vært syk lenge og ikke vært nede hos oss på evigheter, så jeg fikk så vondt av de. Men typisk at han akkurat nå hadde overskudd til de. De sa også da de kom at de viste de var litt freidige med å komme nå, og at de kunne reise igjen i morgen, men da blir jo ungene superskuffa som syna det er helt supert at de er her.

Jo de ville nok tatt de med seg, men her er jeg litt hønemor. Vil gjerne ha de i nærheten, og svigers bor 4 timer unna, så der er det egentlig meg det står på:/

Har foresten hele ettermiddagen og kvelden hatt "maserier"/ kynnere i mage og rygg. Kommer ganske ofte men har ikke steget så mye i styrke, men veldig mensenmurringer og litt blodslim tidligere i dag. Skal til jm i morgen så blir jo spennende og se da:)

Eg e ei hønemor eg og, men tenker det er god for barna og ha egentid med besteforeldre. Igår henta eg prinsen min, som har vært på ferie hos mormor i Danmark. . Kjempe kjekt for han, men pg kjekt for besteforeldre... Gi litt slipp ;)

Lykke til hos jm imårå :)

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Skjønner det, kjente hormonene boblet i meg da jeg svarte...;) Mine fødsler har startet slik, spennende! Lykke til i mrg!

Back
Topp