svigermor

malrodien

Gift med forumet
svigermor har tatt av for fullt hu nå.. stakkars dama har hatt så vondt når hu har gått forbi baby butikker i flere måneder, for de ho har hat så lyst til å kjøpe noe der. men nå i det siste har hun fått lov til å gå inn. forrige uke kjøpte hun en liten lue/caps og en kjempe kosete og god baby drakt. og i dag kom hun innom med to bodyer i mørke blått og to bitte små sokker. hehe

den vordene bestemora gleder seg nå

ORIGINAL: Tixxxy

Så kjekt da..[;)]. Det er kjempe godt å ha noen som handler til deg/babyen.
Svigermoren min og er helt galen..Tror jeg har fått til sammen en bærepose med forskjellig av hun allerede. hinn dagen ringte hun til meg og spurte om jeg var kjøpt dyne til sengen.. Neeei sier jeg og da fikk jeg grei beskjed om å ikke gjøre det heller[8D][:)][:D]

oi det var jo masse å da.

Her og har foreldra våre tatt av.. Hehe.. Var litt usikkert i begynnelsen da for jeg blødde så masse.. Men nå som alt går så bra, og vi er kommet så langt og alt, så er de begynt å kjøpe og lage forskjellig til oss.. [:D] Vi har ikke kjøpt en eneste ting selv enda..!

tror kansje besteforeldrene her tar mest av. bestemor kjøpte splitter ny duo kombi barnevogn. og to andre har begynt å strikke for en hel hær av små soldater[:)]

Mora mi har hekla et hvitt sengeteppe som det står baby på [:)][:)]  og så har ho kjøpt dyne til vogga pluss sengesett.. Hun skulle ordne skinnpose også, men det blir sikkert mere kjenner jeg henne rett [:D][:D]

Ellers så skal vi få penger av svigers til å legge i vogn, det er så morro når folk gleder seg på våres vegne ja [:)] koselig er det!!

Mamma sa igår at hvis det sparket i magen når hun var i nærheten nå så måtte hun få kjenne [:D][:D]  stakkar, hun blir jo helt små-rar av detta he he.. Første barnebarnet, det er nok litt spesielt ja!!

Hehehe...så koselig! Jeg tror svigermor også verker litt. Vet at hun har strikket en del. Men hun har ikke vist meg tingene enda..Gleder meg til å se hva hun har laget!

Og så skal hun male barnesenga for oss.....snille svigermoren min!

M

det er koselig med litt gaver. Vi har ikke fått noe ennå - eller mamma var på Kreta her og sendte kort til Mozartkula, og vi fikk også en sånn "my grandmother went to Crete..." t-skjorte. Ganske morsomt! (tipper dama lo seg halvt forderva når hun kjøpte den). Regner med at det vil komme litt etter hvert, men alle vet at vi holder på å pusse opp barneværelse og greier så de venter vel litt. Svigermor har sagt at vi får 6000 til å handle vogn (eller hva vi vil), og det er jo veldig kjekt!

Back
Topp