Rosa89
Rosa89
Vel hun kom hjem fra utlandet på Torsdag.Huset var/er bomba her hos oss da eg forrige uke fant ut at vi skulle handle nye ting til huset, bla nytt kjøkken, ny innredning til badet, ny oppbevaring til garderoben ol.Hun maser om at hun skal hjelpe meg og få orden på huset, men nå er eg nesten ferdig.Mannen må sette opp den siste kommoden, ommøblere litt på badet og alt må vaskes og ryddes selvfølgelig.
Men hvordan kan eg si på en måte at uansett om eg er totalt pumpa og sliten orker eg ikke henne i mine ting.Eg vil legge i skuffer og skap selv.Eg vil ordne selv, det tar bare litt lengre tid..Hun og svigerfar eg sånn at alt må gjøres på timen helst og de er inne på dagelig " inspeksjon" for og se hvor mye eg har igjen og gnåler da om at vi må bli ferdig..Vi har pussa opp 3 rom på 1 uke og eg synes faktisk at det er veldig bra gjort av oss!
Har dere noen råd til meg?
Men hvordan kan eg si på en måte at uansett om eg er totalt pumpa og sliten orker eg ikke henne i mine ting.Eg vil legge i skuffer og skap selv.Eg vil ordne selv, det tar bare litt lengre tid..Hun og svigerfar eg sånn at alt må gjøres på timen helst og de er inne på dagelig " inspeksjon" for og se hvor mye eg har igjen og gnåler da om at vi må bli ferdig..Vi har pussa opp 3 rom på 1 uke og eg synes faktisk at det er veldig bra gjort av oss!
Har dere noen råd til meg?