Svigermor

x1xTrine6

Gift med forumet
Må bare skryte litt av svigermor her... Ho er verdens beste!!!!
Hadde besøk av ho i går kveld og da sa hun at hun vurderte sterkt å ta seg et år borte fra jobben som ho er ganske lei av,og heller være dagmamma for oss så jeg kunne finne meg en jobb!!!!!! Er helt i hundre her!!![8D] Samboeren min er konstant arbeidsledig og lat, drikker og spiller bort penger. Er så drit lei,men det ligger ting bak det.
Jobber litt innimellom og tar det jeg kan få,men det hadde vært så deilig med no fast og ikke minst treffe folk. Sitter hjemme 24 timer i døgnet. Labber litt rundt i nabolaget her men kjenner ingen. Dere aner virkelig ikke hvor stort dette er for meg!!!!
HURRA FOR SVIGERMOR!!!! [:D]

Så bra at hun vil hjelpe deg! Supert! Klem fra B

So bra!!! Snill svigermor du har.. !!!
Lykke til.. håper du finner ein jobb som du vil trivst i!!

Eh... skal du la dama som har oppdratt den late, spilleavhengige, konstant arbeidsledige, drikkfeldige mannen din får lov å gjøre det samme med barnet ditt?

Jeg hadde bedt henne bruke det året på å få skikk på sønnen sin jeg!

Er kjempe snilt av henne.
Men jeg hadde ikke tålt at min mann hadde oppført seg sånn.
Må gi han et litte spark bak [;)]

Åååå, nå ble jeg så glad[:D] Det er ikke bare meg som har en fantastisk svigermor. Jeg unner dere alle sammen det. Håper det ordner seg med jobb og at dere får ordnet opp i "ting som ligger bak". Ønsker dere alt godt[:D]

Kjempe flott at hun vil hjelpe dere da. Du fortjener virkelig å komme deg ut døra du også.

Glemte å skrive at hun stiller betingeleser til sønnen sin ja,hvis dette skulle bli aktuellt. Han MÅ også ut i jobb. Men dette er først og fremst for meg og ungene. I en alder av 27,er ikke lenger mora ansvarlig for oppførselen hans. Den kommer fra faren som mora har gått i fra for mange år siden. Så ikke still spørsmål ved min dømmekraft ang ungene og jeg vet mannen min høres ut som en slask,men som sagt det ligger ting bak,som jeg ikke har noen interesse av å skrive om her. Denne tråden var kun for å hedre mi svigermor for å ville gi meg en sjans til å komme ut i samfunnet igjen.... Var det no mer????

ORIGINAL: Trine5

Glemte å skrive at hun stiller betingeleser til sønnen sin ja,hvis dette skulle bli aktuellt. Han MÅ også ut i jobb. Men dette er først og fremst for meg og ungene. I en alder av 27,er ikke lenger mora ansvarlig for oppførselen hans. Den kommer fra faren som mora har gått i fra for mange år siden. Så ikke still spørsmål ved min dømmekraft ang ungene og jeg vet mannen min høres ut som en slask,men som sagt det ligger ting bak,som jeg ikke har noen interesse av å skrive om her. Denne tråden var kun for å hedre mi svigermor for å ville gi meg en sjans til å komme ut i samfunnet igjen.... Var det no
mer????

Ser du har fått mye ufortjent pepper her. Håper ikke innlegget mitt var støtende? Var ihvertfall aldri min intensjon. Har full respekt og forståelse for at du ikke legger ut om ting som ikke angår andre. Skulle bare mangle!!! Folk burde heller ikke legge ut om ting de ikke vet noe om eller har noe med. Synes du skal hedre svigermor for bra innsats og velvilje. Høres riktig ut[:D]

Og en ting til... Ja hun føler skyld og kanskje dette er hennes måte å prøve å gjøre det bedre på. Uansett så setter jeg utrolig stor pris på det....
Takker for positiv respons

det forstår jeg utrolig godt. Lykke til ihvertfall. Klem fra meg til deg

Fantastisk snill svigermor du har. Hun ser nok at du sliter litt med sambo, så hun ønsker nok å stille opp ekstra mye. Det er utrolig flott av henne syns jeg!!

Back
Topp