SVIGERMOR :'(

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
hun har maset på min kjære idag og ikke gratulert oss engang idag ...... hun gjorde så jeg mistet mnd kortet mitt så jeg må opp tidlig i morgen å ordne dette surret her :( også klager hun på at jeg har kjøpt gravid klær og at vi har kjøpt skriver og ruter fordi det er ikke ting vi trenger :( og klager på alt nå :( sitter med den store klumpen i halsen og griner jeg nå :'(

Huff. Slik negativitet er det siste som trengs nå. Styrker ikke akkurat selvtillit når det er en som klarer å dra det ned. Har du snakket med din kjære om det? For det der bør dere få en slutt på. Er tross alt deres liv dere lever, ikke hu. Sorry at jeg sier det, men for ei bitch. Jeg hadde iallfall ikke finnet meg i det tullet.

Ikke vær lei deg du. Bli heller litt sint og si hva du mener. Ingen har vondt av å få høre sannheten. Du har hørt hva hun mener og hvis rett skal være rett, så sier du det du mener.

Hun vet da vel lite om hva dere trenger, og sålenge det er deres og ikke hennes penger som blir brukt så syns jeg hun kan ta seg en kjeks..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Huff. Slik negativitet er det siste som trengs nå. Styrker ikke akkurat selvtillit når det er en som klarer å dra det ned. Har du snakket med din kjære om det? For det der bør dere få en slutt på. Er tross alt deres liv dere lever, ikke hu. Sorry at jeg sier det, men for ei bitch. Jeg hadde iallfall ikke finnet meg i det tullet.
helt sant :( min kjære vet om dette og sier at vi flytter jo neste uke :) bor her frem til da, da jeg må være med han og slike ting går meg på nervene om dagen og jeg er helt frustert :( sint og lei meg :/ BITCH er mildt ord ! jeg finner meg ikke i slikt tull :eek: vi har noen ting stående her og henne klager hele tiden :( jeg blir GAL :/ jeg er den personen som ikke har hjertet til å såre noen :/

Ikke vær lei deg du. Bli heller litt sint og si hva du mener. Ingen har vondt av å få høre sannheten. Du har hørt hva hun mener og hvis rett skal være rett, så sier du det du mener.
jeg har ikke hjerte til å såre henne nå :( hva om henne kaster meg ut? :/ det jeg tenker på :O

Høres ut som en person dere må ha et avstandsforhold til. Min svigermor bor 60mil unna! Og det er helt passe ;)

Hun vet da vel lite om hva dere trenger, og sålenge det er deres og ikke hennes penger som blir brukt så syns jeg hun kan ta seg en kjeks..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
ikke sant.... jeg bare er så lei av dette nå :'( mye tårer som kommer til å komme i natt når sinne går over vet jeg :/

Høres ut som en person dere må ha et avstandsforhold til. Min svigermor bor 60mil unna! Og det er helt passe ;)
hun har angst på å gå ut og psykiske problemer :/ trenger ikke la det gå utover oss :'( kommer til å bo 1 time unna :/

Hvor lenge er det til dere flytter? Herregud, du må ha det tøft for tiden. Du har ikke en god venninne du kan sove over hos en gang i blant da?

Hvor lenge er det til dere flytter? Herregud, du må ha det tøft for tiden. Du har ikke en god venninne du kan sove over hos en gang i blant da?
torsdag :) jepp :/ men min kjære og babyen gjør at jeg smiler <3 jeg kan høre :) men de fleste bor hjemme eller så er det ikke sengeplass skjønner du :/ dette tar veldig på :(

Back
Topp