Svigermor

tamlin77

Glad i forumet
Nå er jeg så sint at jeg snart sprekker så må bare få det ut. Da vesla lå i seteleie ihvertfall de siste 4 mnd så ble jeg spurt på siste kontroll om det på min eller sambo sin side hadde vært noen hoftebarn. Jeg ringte å spurte svigermor og fikk beskjed om at Nei, der hadde det aldri vært noe galt med barna. På barsel sa jeg derfor at det ikke var det, og de avgjorde derfor å ikke begynne med pute før en evnt kontroll.
Men igår var sambo hos en privat lege da han i over et år har slitt med prolaps i ryggen, sendte han dit da legen hans ikke har gjort stort. Han fikk da beskjed om at prolapsen har han hatt i flere år, men det var slitasjegikt i hoftene hans som har gjort smerten og problemene. Og at han da har hatt HD som barn. Siden han har gått med dette i over et år uten behandling så har det blitt verre enn det burde og operasjon er meget sannsynlig. Han ringte da mora si og spurte om han hadde hatt problemer med hoftene som baby/barn og fikk da beskjed om at: jo de nevnte noe om det men jeg gjorde aldri noe mere med det[:@]
Så nå må sambo mest sannsynlig operere samt at snuppa da kunne begynnt med pute på barsel og snart være ferdig, istedenfor har vi akkurat begynnt når hun er 12 uker!
Og hvem velger å ikke gjøre noe mere med det når de får beskjed om at noe kan være galt????? Er det bare meg??? (Jeg klikka som en hormonbombe igår gitt)

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg skjønner godt at du klikka, DET HADDE JEG GJORT OGSÅ!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Det går jo ikke an!

ORIGINAL: DoNo

Jeg skjønner godt at du klikka, DET HADDE JEG GJORT OGSÅ!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Det går jo ikke an!

enig!!! [:@]

ORIGINAL: Lykkelig_mamma84

ORIGINAL: DoNo

Det går jo ikke an!

enig!!! [:@]

Min mann hadde også det på sin side, heldigvis var min svigermor ærlig og sa det til meg så vi fikk sjekket det opp [;)]

Så forstår deg VELDIG godt [:@]

Back
Topp