Svigermor

Sorland

Forumet er livet
Litt inspirert av bamblings svigermor, men spør bare om hvordan din svigermor er?

Har ingen[8D]

ORIGINAL: linko

Har ingen[8D]

Lagt til en for dere uten disse mødrene [8D]

Verdens beste![:D] Hun er bare snill og god, og vet ikke hva godt hun kan gjøre. Hun bor jo i Bergen da, så vi ser henne ikke så ofte

Skal ikke klage,har vært ganske så heldig med min[:)]
Veldig godt å ha henne i nærheten,når min egen mamma er så langt bort[:)]

Hva skal man si gnien og lat[;)]  Og gjør forskjell på barnebarna[:D] for hennes datter fikk barn i februar.
Hun bor i bergen. men allikevel, så er hun ikke mye til bestemor for mine barn når vi er der. sist vi var der så løftet hun ike datteren min en eneste gang, bortsett fra å flytte henne en gang. Er det mulig lissom[:'(] Mens datteren barn hadde hun på fanget i hvertfall 2 ganger mens vi var der.
Både meg og samboer reagerte veldig på det.
Hun er ok å prate med, men ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si for noe positivt mer. kunne ramset opp en haug med ting hun har gjort, sagt eller jeg har opplevd og da er jeg sikker på at dere hadde sittet å gapet [:D]

Har ingen svigermor. Men har derimot en mamma dvs mormor jeg gjerne skulle ha bytta vekk.. anyone?[8|]

Svigermor er bipolær. Kan vel ikke bli stort værre...

Har sikkert verdens beste svigermor, fins jo ikke snillere menneske enn henne [:)]. Selv om hun ikke er min ekte svigermor (moren til sambo er død) så ser jeg på henne som det, og hun selv ser på meg som svigerdatter. Hun er helt fantastisk med Oliver, koser seg med han som han skulle vært hennes eget barnebarn. Kjøper med glede ting til han.

ORIGINAL: Galleri

Har ingen svigermor. Men har derimot en mamma dvs mormor jeg gjerne skulle ha bytta vekk.. anyone?[8|]

Den er det ikke ofte mange som opplever.

Her er svigermor og min egen mor perfekte :D De fyller rollene sine som besteforeldre og svigermødre kjempe bra Og det er både jeg og sambo ganske glad for, for man har nok i hverdagen, om man ikke skulle hatt problemer der å[8D]

Jeg er så heldig og har verdens beste svigermor! [:)]

Men min egen mor derimot [>:]

Svigermor...hva skulle jeg gjort uten henne? Hun er den mamma'n jeg har savnet! (Mamma lever, så jeg vil ikke tråkke noen på tærne altså... jeg får det dessverre bare vondt i nærheten av henne[:(])

Men; hurra for svigermor![:D]

Har desverre ingen svigermor og har aldri hatt gleden av å treffe henne....
Men jeg skulle veldig gjerne hatt den muligheten, og forhåpentligvis hatt et godt forhold til henne:)

Midt på treet. Egentlig er hun ei kjempedame! MEN, hun har glimtet fram som "svigermonster" ved flere anledninger [&:]

Hun er perfekt..i små mengder[:D]

Tja.. Noen ganger ok, mens andre ganger er hun et monster! Hun kan være veldig slitsom, for hun har det ikke helt godt med seg selv, så det går veldig opp og ned! Har blitt bedt ned til hun kun en gang etter at Marlon ble født. Hun forventer at det bare er jeg som skal ta kontakt, og be hun opp, men det gidder jeg ikke lenger så nå har hun ikke sett Marlon på snart 3 mnd, og vi bor bare et kvarter fra hverandre. Men mamman min er gull verdt, vet ikke hva jeg skulle gjort uten mamma, hun er rett og slett verdens beste!![:)]

Vi har et veldig godt forhold, og det er jeg veldig glad for siden min egen mor døde for noen år tilbake....[:(]

Jeg har /har ingen

Svigerfar døde 20.06.09 og svigermor døde 15.05.10 så har de i himmelen..Begge døde av kreft[:(]

Back
Topp