svigermor

!!

Forumet er livet
VIP
Svigermor har visst sett at eg er gravid[&:] Hun klarer visst å se det på folk med en gang[X(]

Så synst dere at eg skal fortelle min mor det også, eller skal eg vente til uke 12, som eg hadde planagt? [:)]

åja, vaskelig å holde seg når svigermor vet det[;)]
det må du neste føle litt for selv.
jeg tror jeg ville sakt det til min mor, om svigermora mi visste det.
men sikkert fordi jeg hadde vært litt redd for at det skulle komme ut at svigermora mi visste det, men ikke mamma.

Det må du nesten bestemme selv. Jeg kan kun snakke for meg selv, og vi fortalte det til våre foreldre i uke 5. Og jeg synes det er veldig godt at de vet det da. Men som sagt, det må du føle på selv [:)]

Enig med Rafi jeg [:)] Kjenn på det selv, men er jo litt kjedelig om svigermor plutselig røper seg forann din mor, litt sårt å være din mor da kanskje? [:)]

Hmm...min svigermor ser også sånne ting. Men hun bor heldigvis ikke her[8D]
Har tenkt å fortelle det til mamma og pappa ( de er skilt) ganske snart.
Men gruer å si det til mamma siden hun er litt ekstremt kjeftete av seg. Pappa vet jeg kommer til å bli kjempe glad.
Vi skal vente med å si det til neste uke når sambo kommer hjem.
Storesøster får ikke vite det før etter uke 12[:)]

Ja, vet at svigermor kan holde på slike ting..så det er ingen problem[:)] Men føler likevel at mamma burde få vite det, siden svigermor vet det!

det er liksom mamma som eg alltid bruker å fortelle ting til først[8D] Så spørstom eg ikkje får snakke med hun[:)] 

Takk for svar alle sammen!

Back
Topp