Svigermor

Doodlepoof

Flørter med forumet
kossen forhold har dere til svigermor?for dere som har da :)

har selv en ganske småhissig og sta bedrevitende svigermor.selv prøver jeg å være grei.hu prøver også til tider,men er redd for når hennes neste utbrudd kommer med klager på meg[:'(] blir stressa hver gang hu er på besøk,er skikkeligt tungt[:(]

For øyeblikket bor vi hos svigers, så her er forholdet bra[8D]

har et kjempe fint forhold men vi snakke ikke så masse om personlige ting[:)]

Har et kjempegodt forhold[:)] Snakker mer med henne enn min egen mor....

Har ett kjempe godt forhold til svigermor, heldigvis. Snakker om nesten alt med henne [:D]

fint at så mange har ett godt forhold til svigermor [:)] man skal jo "leve"med dem og på en måte. jeg hadde et godt forhold til svigerfar da,men han er død nå[:(]

Jeg har et kjempe godt forhold til svigermor. Vi kan prate om absolutt alt !!! Det er veldig deilig. Samboern min har en bror, så svigermor og svigerfar sier at jeg er datteren de aldri fikk. Veldig hyggelig det da.

ORIGINAL: Gabbymor

Jeg har et kjempe godt forhold til svigermor. Vi kan prate om absolutt alt !!! Det er veldig deilig. Samboern min har en bror, så svigermor og svigerfar sier at jeg er datteren de aldri fikk. Veldig hyggelig det da.

Naww så gøy [:)] må være veldig kosleigt å ha ett sånn forhold til dem[:)]

ORIGINAL: Doodlepoof

ORIGINAL: Gabbymor

Naww så gøy [:)] må være veldig kosleigt å ha ett sånn forhold til dem[:)]

Ja det er kjempe deilig !!!!

Alternativ 2..

Har eit greitt forhold..

Ho kan irritere meg grenseløst til tider, med sine meininger og påstander som ho kjem med til min samboer. Seier aldri noko negativt direkte til meg, men går evt via min samboer.
Noen ganger er ho god å ha, men det tar tid å innfinne seg med den personlige væremåten hennas. Måten ho seier og gjer ting på som andre kan oppfatte som negavtivt, men som ho nødvendigvis ikkje meiner noe negativt med.

Tja.. Hva skal man si...[:-]

ORIGINAL: KoseMammaen

Har eit greitt forhold..

Ho kan irritere meg grenseløst til tider, med sine meininger og påstander som ho kjem med til min samboer. Seier aldri noko negativt direkte til meg, men går evt via min samboer.

sånn er min også,så hadde det ikkje vært for sander så hadde eg ikkje hatt noe med henne å gjøre....

ORIGINAL: silje vanilje

ORIGINAL: KoseMammaen

Har eit greitt forhold..

sånn er min også,så hadde det ikkje vært for sander så hadde eg ikkje hatt noe med henne å gjøre....

skikkeligt kjipt når d blir sånn da.er litt sånn her og.men ho kan si ting til meg og,ho virker altid så sur ut når ho e i nærheten av meg eller bare ignorerende,lurer på ka jeg har gjort ho egentligt.jeg er veldig stille av meg så jeg bruker ikke prate så mye når ho er på besøk eller når vi besøker ho,så blir ho sur enda fordi jeg ikke e så pratsom av meg[8|] blir skikkelig uvel av å være med henne.

Back
Topp