"svigermor" vet det!

MyName

Flørter med forumet
Jeg er 7+1 på vei idag, og tenkte egentlig å la være å fortelle noe om graviditeten på en liten stund enda. Men når sambo igår bestemte seg for å fortelle det til moren sin var det egentlig bare koselig :)

Hun sa hun hadde hatt sine mistanker (!!!), men ikke tort å spørre. Det er jo godt forståelig hun ikke gjorde, siden ho ikke har kjent meg så lenge!

Også er det ikke det enkleste å legge skjul på heller når vi er der borte hos de mye og jeg har symptomer som suuuuulten, suuuuulten og en mage som romler og styrer på. I tillegg mye trøtt også.. Hehehe.. :D

I morgen er planen å fortelle det til ei venninne av meg... :D

Har dere fortalt det til noen? :)

Jeg har sååå lyst til å si det til mamma, men skal vente enda noen uker.
Tror sambo synes det er litt urettferdig at jeg vil si det til mamman min, men ikke foreldra hans. Men foreldra hans er så jævli masete, og siden vi har en baby på 9mnd fra før av så blir de nok ikke så imponerte ;)

Vi har sagt det til lillesøstra mi da. Hu har termin ca en uke før meg, så hun fikk bilde av den positive testen tre minutter etter at den var tatt. Hehe.

må skrive for å se hva du har skrevet...

Hehe.. skjønner godt du vil si det til mamman din!!! Jeg kommer selv ikke til å si det til familien min før jeg er i uke 14... Familieselskap da, så da er de lissom samlet alle den helgen...

Er det andre barnet ditt nå eller Dramadama..? :)

Skjønner søstra di fikk vite det, spesielt når dere har termin så tett på hverandre, så gøy! :D

Her veit alle det nå! The news is out!:):) Egentlig veldig godt:)

vi har fortalt det til mange, men det er fordi at det er mange som vet at vi driver med prøverør og når vi har vært der osv....derfor ble det bare naturlig å fortelle det da jeg testa, foreldra våre (både mine og hans) vet det, + venner og noen arbeidskollegaer, men vi har ikke sagt noe til tante og onkel barn eller noen av søskena våre enda.

Mamma, søstera mi, søstera til sambo og noen kompisser:)
Har vert på fest 3 ganger allerede og folk lurer når jeg ikke drikker.

2 venninner av meg har visst en stund.

Jeg er så sykt dårlig om dagen, så hadde veldig stort forklaringsbehov på jobb...

Da fant vi ut at det var greit å si det til familien vår også - sånn i tilfelle noen ikke skulle klare å holde seg. Hadde vært kjedelig om de skulle fått vite det av andre...

Hadde håpet  å holde det litt lenger, men er elendig på å lyve, og ro meg ut av situasjoner. Skal på fest til helga, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal komme hemmelighetsfull ut av den...

Vi har fortalt foreldrene våre og søsken..også et par venner:-) Hadde fest i helga,så forventet egentlig å bli avslørt da,men ingen som merka at jeg ikke drakk..drakk sprite med limebåter i ;-)

detnyenicket skrev:
2 venninner av meg har visst en stund.

Jeg er så sykt dårlig om dagen, så hadde veldig stort forklaringsbehov på jobb...

Da fant vi ut at det var greit å si det til familien vår også - sånn i tilfelle noen ikke skulle klare å holde seg. Hadde vært kjedelig om de skulle fått vite det av andre...

Hadde håpet  å holde det litt lenger, men er elendig på å lyve, og ro meg ut av situasjoner. Skal på fest til helga, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal komme hemmelighetsfull ut av den...

Samme problemet har jeg..så var på en måte glad da ingen avslørte meg..er fortsatt noen i familien som ikke vet..vi hadde jo festen hjemme,så var litt lettere å skjule at jeg ikke drakk da..gikk bare på kjøkkenet alene da jeg skulle ha mer drikke..sprite/vann..og putta oppi limebåter :-)

Babyboblen skrev:
Hehe.. skjønner godt du vil si det til mamman din!!! Jeg kommer selv ikke til å si det til familien min før jeg er i uke 14... Familieselskap da, så da er de lissom samlet alle den helgen...

Er det andre barnet ditt nå eller Dramadama..? :)

Skjønner søstra di fikk vite det, spesielt når dere har termin så tett på hverandre, så gøy! :D

Ja, dette blir andre barnet :)

vi har fortalt det både til foreldra mine å sambo sine.. pluss noen til.. vi har itte helt klart å holde det så hemmelig etter vi fortalte det til foreldra.... pluss at je er så utrolig dårlig om dagen så trur folk på jobben å slik skjønner det... selv om dem ikke har sakt noe :P

Har fortalt det til mange venner fordi jeg er så dårlig at de sikkert uansett hadde lurt på hvorfor jeg går rundt med en remapose foran ansiktet hele tiden hehe. Er ikke alltid så lett å skjule det + at jeg er så oppblåst at jeg ser ut som om jeg er fødeklar og ingen bukser passer lenger. Så da er det ikke så mye å gjøre gitt!

Vi har bare sagt det til sviremor og svigerfar. De bor så langt vekke at ikke noen sjanse for at de siser noe til noen andre. Ellers så er jeg helt sprekkefersig etter å fortelle det, men har klart å hode meg enda. Lillesøstra mi syns jeg er kip fordi jeg sier nei til å gjøre masse med henne. Hun forstår ikke at jeg er trøtt og kvalm. Ikke at jeg har sagt det heller da... Men snart må vel katten komme ut av sekken.... :)

Back
Topp