Svigermor igjen... (denne er dog litt morsom)

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Mannen og jeg har planlagt sommerferien og skal å besøke familien i Italia og på tilbaketuren skal vi innom Paris og Disneyland.
Så vi ba svigermor ringe å sjekke pris for vi fikk syntes hotellrommene var priset så høyt.

Joda svigermor ringte hun og instruksen var å sjekke pris.
Hva gjør svigermor tror dere?

Joda hun bestiller rom med balkong og VIP som for to netter kom på nesten 20.000 kroner :eek::confused:
Herregud tenkte jeg, men jaja.. eldste blir nok fornøyd med bursdagsgaven sin..

Vet ikke om jeg skal le eller grine.. men vi slipper hvertfall hotell de dagene vi er i selve Paris. Vi har fått låne en leilighet av kjente :)

Viss ho betaler så.. Var det forventa at eg skulle betale det hadde eg nok klikka. Haha.

Vi skal betale det selv ja. . Var ikke noe blid i går fot jeg mener det er alt for mye å betale. Men ok. Det blir noe jentungen kommer til å huske resten av livet. :) (og det e jo et 5 stjerner hotell så vi blir sikkert å kose oss) :)

Åh hjelp...det var voldsomt ja!

Då hadde eg nok avbestilt og funne noko billigare.. Hadde ikkje vore på tale med 10000 kroner natta om det så var på eit fem stjernershotell for min del.

Kan du ikke avbestille..? :-/
Det hadde nok jeg gjort ;-)

Vi skal betale det selv ja. . Var ikke noe blid i går fot jeg mener det er alt for mye å betale. Men ok. Det blir noe jentungen kommer til å huske resten av livet. :) (og det e jo et 5 stjerner hotell så vi blir sikkert å kose oss) :)
Oisann! Trodde hun skulle spandere jeg! Nei DA hadde jeg blitt sur!!! Det går jo ikke an... Godt du kan se på det med humor da, og at det høres ut som det ikke blir helt krise for dere økonomisk.

Oisann! Trodde hun skulle spandere jeg! Nei DA hadde jeg blitt sur!!! Det går jo ikke an... Godt du kan se på det med humor da, og at det høres ut som det ikke blir helt krise for dere økonomisk.
Nei det går heldigvis bra.. men ny sofa som jeg ønsket meg og vi snart trenger må jeg nok vente med :p

Back
Topp