svigermor har drømt jeg er

litlpia

Glad i forumet
gravid.....hun var på besøk igår.... fortalte at hun hadde drømt at jeg var gravid..at jeg lå på sofaen,hadde veldig vondt i ryggen og at sambo lå og strøyk meg på ryggen...
de vet ikke enda at vi er gravide.....hun hadde en lignende drøm når min svoger og dama ventet barn,om kjønn på den ungne,og dette stemte..

skal sies at jeg er VELDIG vond i ryggen for tiden.... [:'(] og imorgen skal de få vite at vi venter en liten en...men gud så fælt å sitte igår og lyve om at når jeg var hos gynekologen tidligere i uka,at alt var normalt og blablablabla...

de vet at vi prøver og har visst det lenge.....

Hvis hun vanligvis er sanndrømt så vet hun det nok innerst inne allerede [;)]
Lykke til med å fortelle det [:D]

hun har hatt noen drømmer som er sanndrømt..hehe...men..blir spenndens og se reaksjonen hennes i morgen...og de andre...[:D]

Alltid spennende å se hvordan folk reagerer [;)]

Så spennende. Jeg er så redd folk skal se noe nå, jeg har begynt å innbille meg at alle kan se det så for tiden går jeg bare med svart på meg som jeg håper virker slankende

min svigermor vet at jeg er gravid hu fikk vite det samma dagen, men for tre uker siden sa hu at hu så at jeg satt med en baby i armene og hadde farget håret svart. Svigermoren min er litt synsk da, hu har sett at samboern min fikk førekoret og det gjorde han. og hu har sett mye andre ting. hu driver også med spåing, der hu har spådd mange, hu ble spådd før hu fikk samboern min av en venninne, at hu skulle få 4stykker,to gutter og to jenter, men svigers hadde planer om to stykker, de fikk først samboern min, og tre år etterpå fikk de trillinger. så spåingen hadde rett. hu har spådd samboern til fetteren til min samboer, at de ville få jente. og de var på 3D for noen uker siden og fikk beskjed om en jente. hu har spådd meg også, og det kom frem at det var jente, så da er det bare å vente på ordinær ul og se hva den sier

ORIGINAL: ilabom

Hvis hun vanligvis er sanndrømt så vet hun det nok innerst inne allerede [;)]
Lykke til med å fortelle det [:D]

sa det ikke fordi sambo ville vente... men...nå får vi besøg av de idag og skal fortelle det da....[:D]

lykke til![:)]

Back
Topp