Svigermor fra helvete

Skjønner veldig du reagerte på den kommentaren altså! Var totalt unødvendig av henne å komme med noe slikt, men syns det var litt liten grunn til å skjelle henne ut på nettet fordet.

Kan jo hende hun også ble litt sjokka og engstelig, men ikke fikk det hun mente ut på en ordentlig måte. [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: ©Smartass

Herregud, hun kunne da ikke vite det[8|] Og hva gjorde at du trodde barnet kom til å dø?

Barn har dødd av det før, det skal ikke mye til.[X(]

Av å få litt kokende vann over seg[&:] Trodde det skulle en del mer til[&:] Jeg har full forståelse for at man blir livredd. Men jeg vet hvor lett det er å overreagere også. Jeg hadde lett irritert meg over en kommentar som det. Selvfølgelig skal han få legehjelp liksom[8|] Hadde jeg sikkert tenkt. Men å gå amok og skjelle ut et fremmed menneske på en offentlig nettside? Nei, det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Ja, det skal faktisk så lite til[X(] En veltet kaffekopp kan utrolig nok være drepen for et lite barn.[&o]

Jeg må vel inn å lese bloggen enda en gang men i første omgang fikk jeg bare med meg at hun nevnte at det var en lege i etg over siden dere tydeligvis trengte det.... [8|] Eller hur? Så hvorfor hun ble en supermegge skjønte jeg ikke helt...

På nesten åtte mndr? Hjelpes[&:] Trodde faktisk de tålte mer[&:]

Har skjedd med 1åringer og 2åringer også.

Det vil jo ikke si at de dør av en tekopp/kaffekopp/etc. Men det KAN skje. Og har skjedd flere ganger. Derfor er det faktisk veldig skummelt[X(] Veldig.

Kjenner flere mennesker som begynner å kakkle nonsens når de er i stressa situasjoner.

Trur nok hun bare mente det godt.

Ikke bruk energi til å tenke på det mer[;)]

Stor klem til deg og så utrolig bra at det går bra med gutten din[:)]

Et helt fantastisk engasjement som ble skapt her!

Mange konstruktive svar og noen mindre konstruktive, men jeg tar med meg alt.

Jeg ser at innlegget er tolket forskjellig og at det derfor er flere innfallsvinkler fra leserne.
Spennende...og kanskje et hint om at jeg burde ordlegge meg litt annerledes.

I min blogg vil dere ikke finne alt skrevet ut i detalj, ideen er istede å legge litt mellom linjene, slik at det er lov å tenke selv:) men ser nå at det kanskje ikke passet helt i akkurat dette innlegget da det ble litt mange spørsmålstegn:)

Takk til alle:)

ORIGINAL: Koseklompen

Vet ikke helt om det er fordi du har litt dårlig samvittighet for det som skjedde med gutten din at du skriver innlegg som dette. Uhell skjer, alle barn går igjennom traumer, det er ikke til å unngå. Det gikk bra med han, heldigvis. Andre er ikke så heldige, barn dør pga fall, brannskader, at de får i seg medisiner etc. Men å skrive et innlegg på offentlig forum om denne dama som faktisk opplyste om at det var en lege tilgjengelig i etg over. Det skjønner jeg ikke. At du skriver at hun er fra helvete, veldig barnslig og urespektfullt av deg. Og faktisk ærekrenkelse, og hvis hun leser dette kan hun anmelde deg. Hva du ønsker å oppnå ved å spy ut av deg så masse stygt om en dame du faktisk ikke kjenner skjønner jeg ikke. Beste du gjør er å glemme dama i saken, tenk heller over hva som kom godt ut av denne saken.. Du kommer til å være mer forsiktig med at folk har varmt vann etc i nærheten av gutten din og unger i det hele tatt, sant? Og gutten din kom it av dette uten store skader. Glem denne dama syns jeg.

Signerer denne.. Skjønner ikke helt hvorfor den dama var så ille, hun opplyste jo om at det var en lege i bygget? Ikke sikkert hun hadde fått med seg at dere var på tur til akutten. Hun ble vel bare redd hun også, kan ikke tenke meg at det var vondt ment.

Generelt må jeg si at jeg synes ingenting om at folk bruker blogg o.l. for å henge ut enkeltpersoner, om det er med eller uten navn.

Den "skrike seg i søvn"-greia skal jeg ikke kommentere her, da den er off topic...........

Føler med deg, det er nok utrolig vondt å oppleve noe slikt. Jeg hadde nok reagert nøyaktig som deg når du vet hva du gjør og har "kontroll" over saken (altså snakket med lege og var på vei til sykehuset). Lykke til, han klarer seg nok helt bra. Hilsen fast følger av bloggen og en fra klassen på hive.

Back
Topp