svigermor er sinnsyk!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Sitter i bil og gidder ikke lete frem den gamle tråden. Sitter og synger, og vi kom på flere sanger vi har sunget feil tidligere.

Carpe diems tekst blir "stjerner i øya mine, svigermor er sinnsyk.." når min kjære synger. Og jeg aner ikke hva det egentlig skal være.

Bjørn Eidsvåg sin solskinnsdag: "en problemfri time i gode venners lag.." blir til "en problemfri time i gode Vennesla.."[:D]

svir i meg!! ikke svigermor!! haha[:D]

Og jeg googla det ja.. her har det gått i "hmhmplpl SINNSYKT"![:D]

Og vi har fler. . Enrique inglesias synger: "all i need is a rythm devine.." og der synger min kjære "..all i need is a rythm device.."

Synes det passer bedre! Siden iglesias er bortimot tonedøv.

mannen er engelsk, og han og kompisen påstår glatt at det er : svir i meg swimsuit... [8|]

Jeg var på "fest" i helgen som var med jobben, og da merket jeg at det er en god stund siden jeg har vært ute...for jeg hadde jo ikke hørt halvparten av sangene som ble spillt... Anyway, jeg satt der og sang HØYT med på Shakira sin sang loca....skulle høre den igjen nå og da gikk det opp for meg at jeg har sunge heeeelt feil... Jeg har sunget Im crazy about you NAKED loca loca loca.....

Hva er egentlig den sinnsykteksten? Redd jeg også synger feil... Og jeg har alltid trodd jeg har sunget den rett.

Oiii.... Googlet den nå, jeg skal aldri synge det refrenget til elever mer, ettersom jeg har sunget: Stjerner i øya dine sier jeg er sinnsyk.

ORIGINAL: Gollemor

Sitter i bil og gidder ikke lete frem den gamle tråden. Sitter og synger, og vi kom på flere sanger vi har sunget feil tidligere.

Carpe diems tekst blir "stjerner i øya mine, svigermor er sinnsyk.." når min kjære synger. Og jeg aner ikke hva det egentlig skal være.

Bjørn Eidsvåg sin solskinnsdag: "en problemfri time i gode venners lag.." blir til "en problemfri time i gode Vennesla.."[:D]

Åååå... er det DET han synger... kremt [8D]

HAHAHAHAHA!

Den Karpe Diem sangen, hver gang jeg hører den så tror jeg de sier:

"Stjernene gjør at hennes rier gjør meg sinnsyk"

Hahahahaha [:D]

Min svenske kollega syns Marit larsens "under the suraface" er så fin, selv om hun ikke forstår den helt da. Hva er det EGENTLIG som gjemmer seg under the circus?? Et rart norskt ordtak eller?

Back
Topp