svigermonster!

malrodien

Gift med forumet
ååå.. ble så sur på svigermor i sta!!! vanligvis har vi en god tone, men i dag skulle man tro dama en jævla stor mensen!!! samboeren min og lillesøstra hans jobber på samme plass (bare i sommer, for hun er sommer vikar) så har han små tulla med hu på arbei i dag. så hadde søstra sakt det *nærmest på spøk* til mora.. så når vi var over til dem i sta (de er naboene våres) annklager svigermora samboeren min for å være så sur å gretten fordi han har slutta å røyka osv.. så ser hu stykt på meg, som om det var min skyld fordi han liksom skulle være sån.. å han har ikke vært gretten.. syns han har vært kjempe flink å snill i dag!!!! og jeg å han som hadde hatt en så koselig dag i dag, og kosa oss med mat ut å greier.. så klarer den kjærringa å ødelegge alt. sa bare at her var det ikke mye hyggelig å være så gikk jeg.. fikk bare slengt etter meg et surt hånete hade!!!!!! for ei kjærring.. søstra til samboeren min skreiv en melding etterpå og beklaga over oppførselen hennes.. syns det er så unødvendig å oppføre seg på den måten!!!!

for ei frekk svigermor!!

hun burde være ganske innbitt når hun blir så sur for ingenting!!

huff!! hun burde jo være GLA for at hennes sønn faktisk tar det valget å forutsetter for en bedre framtid!!

alt en kan få ved å røyke!!

du kan få astma å kols med mere!! som er resultat av røyking!!

jeg har astma fra før å mamma har kols å bestefar har kols med bare 24 prosent lungekapasitet!!(jeg MÅ slutte å røyke!)[&:]

nei!! at hun ikke kan glede seg over andre!![:@]

men synes du har vært kjempeflink!! å typen din å!!![;)]

takk[:)] det er godt å få klaga litt fra seg noen ganger.. blir litt mye en gang i blandt.

kjæresten min kom jo springene etter, men rakk meg akkurat ikke før jeg låste meg inn på badet. skjønner det at jeg har blitt så flink til å gå i dusjen hvær gang jeg blir sint eller lei meg. hjelper å få dusja bort allt raseriet. [&:]

hehehehe... jag har også for vane å "låse meg inne" når jeg blir sinna[:)]

bare det at jeg bare tier still å snakker ikke i det hele tatt!

har jo søsken å ta hensyn til her... jeg var altfor flink til å la det gå utover alle rundt meg før, men har funnet ut at det er bedre å bare ti still å la det gå over![:)]

ORIGINAL: snuppå

Olala.. Hun hørtes jo møkk sur ut!! Ja sikkert fordi hun ikke klarer å slutte selv. [:)]

det tenkte jeg også!
Uansett så har du tydeligvis både kjæresten din og svigerinna di på din side, så det er bare svigermor som var vrang... drit i henne du!

jepp gjør et å.. så er jeg litt ekkel.. for de tar av vannet vårt for å vanne plenen sin. så jeg tokk ut nøkkelen på vannkrana.[8|] så får a gå en annen plass å låne vann!![:'(]

Back
Topp