ååå.. ble så sur på svigermor i sta!!! vanligvis har vi en god tone, men i dag skulle man tro dama en jævla stor mensen!!! samboeren min og lillesøstra hans jobber på samme plass (bare i sommer, for hun er sommer vikar) så har han små tulla med hu på arbei i dag. så hadde søstra sakt det *nærmest på spøk* til mora.. så når vi var over til dem i sta (de er naboene våres) annklager svigermora samboeren min for å være så sur å gretten fordi han har slutta å røyka osv.. så ser hu stykt på meg, som om det var min skyld fordi han liksom skulle være sån.. å han har ikke vært gretten.. syns han har vært kjempe flink å snill i dag!!!! og jeg å han som hadde hatt en så koselig dag i dag, og kosa oss med mat ut å greier.. så klarer den kjærringa å ødelegge alt. sa bare at her var det ikke mye hyggelig å være så gikk jeg.. fikk bare slengt etter meg et surt hånete hade!!!!!! for ei kjærring.. søstra til samboeren min skreiv en melding etterpå og beklaga over oppførselen hennes.. syns det er så unødvendig å oppføre seg på den måten!!!!