tidligere i uka hadde vi besøk av svigermor. Når lille lå hos meg så sier hun "stakkars lille", og når hun holder lille så sier hun "kontakte barnevernet jeg" altså hva f*** er galt med kjerringa. Nei, joda hun sa det vistnok for at hun mente lille var så søt og stakkarlig. Joda hun er søt, men er ikke noe synd på henne altså, hun har en familie som elsker henne og en mamma som er villig til å gjøre hva som helst for at hun skal ha det bra, vi bor i et stort hus, har bil, hund og hun har nok av klær og utstyr i lange baner. Så hun har alt hun trenger men høyest av alt hun får kjærligheten og nærheten hun trenger. Det er absolutt ikke synd på dattra vår.
Er det bare meg som overreagerer? Hva er det som kan få ett menneske til å si noe sånt om en som faktisk har det så bra? Hva med alle de som faktisk ikke har det bra? Jeg blei lei meg i samme slengen som jeg blei forbanna.. For hvorfor sier hun noe sånt? Jeg kunne aldri skada barnet mitt, og ikke noe annet helder.
Noen andre som har svigermødre som sier sårende ting?
Er det bare meg som overreagerer? Hva er det som kan få ett menneske til å si noe sånt om en som faktisk har det så bra? Hva med alle de som faktisk ikke har det bra? Jeg blei lei meg i samme slengen som jeg blei forbanna.. For hvorfor sier hun noe sånt? Jeg kunne aldri skada barnet mitt, og ikke noe annet helder.
Noen andre som har svigermødre som sier sårende ting?

Hun setter nemlig barnebarnas ved, og vell først. Og vi har fremdeles et supert forhold nå . Som gjør at jeg ofte tar med meg barna, og drar på besøk og er der noen timer