Svigerforeldrene mine tror det blir gutt :P

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Vi traff dem i går og de tror begge at vi kom til å få gutt. Forklaringen? Svigermor mener man får penere hud om man venter gutt, og mer kviser om man venter jente. Så jeg får ta det som et kompliment :P hehehe

sendt fra mobilen via BV-appen

Svigermor tror også at jeg får gutt. Har ingen magefølelse på hva det kan være selv :p

Det stemte ikke på meg sist. Jeg har aldri hatt så pen hud og fikk jente. Denne gangen har jeg hatt et lite utbrudd av kviser men det varte bare en uke. :)
Men jeg har sjeldent kviser. Bruker sminke sjelden og lite kremer eller andre produkter :)
Men myten sier som din svigermor sa at Jenter stjeler mors skjønnhet.

Hehe, koselig kompliment da :p spennende å se! Hva føler du selv? :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg fikk masse kviser i første trimester med mine gutter. Nå er huden ganske så fin! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi traff dem i går og de tror begge at vi kom til å få gutt. Forklaringen? Svigermor mener man får penere hud om man venter gutt, og mer kviser om man venter jente. Så jeg får ta det som et kompliment :p hehehe

Får jente jeg da tydeligvis! :-p *skikkelig kvisetryne blitt*

Får jente jeg da tydeligvis! :p *skikkelig kvisetryne blitt*
Jeg hadde kjempe fin og fresh hud sist- fikk jente, har masse kviser nå, så kanskje det blir gutt:P hehe, jeg er likevel ganske sikker på dette også blir jente, tror mer på at svangerskap er forskjellige fra gang til gang=)

Hehe, jeg har egentlig alltid hatt kvisefri hud (tenderer til litt tørr hud), men den har kanskje vært litt ekstra jevn og fin i det siste. Kan sikkert komme av mye rart :P
Synes det er så vanskelig å ha en følelse av hva det kan være når jeg ikke aner :) har ingen magefølelse dessverre :( Veldig veldig spent på ultralyden, selv om jeg blir akkurat like glad for begge kjønn, og ikke har noe ønske den ene eller andre veien :D

Her tror nesten alle det er ei lita jente her, mens mannen går mot strømmen og kaller lille for han/junior osv. Fyfy å generalisere kjønn før vi vet noe, kan bli sykt skuffet dersom planene forandres. Det er den, lille og babyen frem til vi vet noe :). Spennende å se om jentefølelsen vår stemmer
:)

Sniker litt fra august :p her blir det gutt, og huden har virkelig sett sine bedre dager her altså. Aldri vært plaget med kviser men nå har jeg masse!!!! Og hatt det hele svangerskapet. Her tror jeg svigermor ble skuffet uten at hun sa noe, men hun hadde kjøpt en rosa ammepute som det sto prinsesse på hele puta, før vi i det hele tatt hadde vært på ultralyd(!). Men besteforeldre kan jo bli veldig engasjerte har jeg lært så bryr meg ikke særlig om det :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker litt fra august :p her blir det gutt, og huden har virkelig sett sine bedre dager her altså. Aldri vært plaget med kviser men nå har jeg masse!!!! Og hatt det hele svangerskapet. Her tror jeg svigermor ble skuffet uten at hun sa noe, men hun hadde kjøpt en rosa ammepute som det sto prinsesse på hele puta, før vi i det hele tatt hadde vært på ultralyd(!). Men besteforeldre kan jo bli veldig engasjerte har jeg lært så bryr meg ikke særlig om det :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Syns nesten litt synn i henne. Man skal være forsiktig med å bestemme kjønnet før man vet det sikkert xD

Sist var huden min helt forferdelig, fikk en gutt :) Denne gangen er jeg ikke spesielt plaget med kviser, men jeg tror ikke på alle de mytene. Min svigermor håper for all del at det blir jente denne gangen, hun ble skuffa da det viste seg at det lå en gutt i magen sist. Hun er et troll og alltid vært en gledesdreper uansett hva det dreier seg om. Jeg har bestemt meg for å ikke fortelle henne om det blir gutt eller jente før etter fødselen, hvis vi skulle få vite det ved ultralyd.

Sist var huden min helt forferdelig, fikk en gutt :) Denne gangen er jeg ikke spesielt plaget med kviser, men jeg tror ikke på alle de mytene. Min svigermor håper for all del at det blir jente denne gangen, hun ble skuffa da det viste seg at det lå en gutt i magen sist. Hun er et troll og alltid vært en gledesdreper uansett hva det dreier seg om. Jeg har bestemt meg for å ikke fortelle henne om det blir gutt eller jente før etter fødselen, hvis vi skulle få vite det ved ultralyd.
Oi...!

Her er nr 3 på vei. Har 2 gutter fra før. Selvfølgelig håper jeg jente, men blir ikke skuffet om gutt. Jeg tror det er gutt nå og. Men allerede lei av at ALLE som veit jeg er gravid, sier de håper og satser på at vi får jente nå. Er det virkelig så galt om det kommer en nydelig prins til?! Blir gal.... kanskje litt hormonell men :D

Oi...!

Her er nr 3 på vei. Har 2 gutter fra før. Selvfølgelig håper jeg jente, men blir ikke skuffet om gutt. Jeg tror det er gutt nå og. Men allerede lei av at ALLE som veit jeg er gravid, sier de håper og satser på at vi får jente nå. Er det virkelig så galt om det kommer en nydelig prins til?! Blir gal.... kanskje litt hormonell men :D

Ikke bry deg om hva andre sier :) Flott med en gutt til vel!

Veldig slitsomt med sånne mennesker :p jeg synes det er frekt at andre håper og ønsker på den måten som du beskriver, det vil jo føles som de tenker at det er en stor skuffelse om det skulle komme enda en liten prins!

Vi har svært mange jenter på min side, jeg vokste opp med bare søstre så det har vært veldig stas å få gutt, første gutten på 30 år i familien :) og selv om jeg alltid har ønsket meg en gjeng med små gutter, så hadde jeg selvfølgelig ikke blitt skuffa om det ble ei jente <3
Men var på UL i går, det er en liten gutt denne gangen også såvidt legen kunne se (uke 12) <3
Svigermor blir nok ikke glad :p

Oi...!

Fikk melding av svigermor, hun drømte i natt at jeg fikk gutt. Selv har jeg sterk jentedølelse!

Veldig slitsomt med sånne mennesker :p jeg synes det er frekt at andre håper og ønsker på den måten som du beskriver, det vil jo føles som de tenker at det er en stor skuffelse om det skulle komme enda en liten prins!

Vi har svært mange jenter på min side, jeg vokste opp med bare søstre så det har vært veldig stas å få gutt, første gutten på 30 år i familien :) og selv om jeg alltid har ønsket meg en gjeng med små gutter, så hadde jeg selvfølgelig ikke blitt skuffa om det ble ei jente <3
Men var på UL i går, det er en liten gutt denne gangen også såvidt legen kunne se (uke 12) <3
Svigermor blir nok ikke glad :p
Gratulerer med gutt! :) driiiit i svigermor :D

Takk! :) Samboeren sa til henne når hun spurte i dag om kjønnet at "vi vet hva det blir men det er ikke så nøye, du skal få hilse på babyen i desember". Hun ble sur, huff.

Gratulerer med gutt! :) driiiit i svigermor :D

Back
Topp