svigerforeldre...

jeg har et godt forhold jeg...[;)] tar henne med en klype salt så går det så greit så!!![:)][;)]

Var ikke så greit i starten, men da var vi så unge...(han 16 - jeg 19).
Men hun skjønte nok etterhvert at det ble oss[:D] - nå har vi vært
sammen i 16 år.
Vi er to forskjellige typer (hun & jeg), men det går bra for det.

Greit nok. De bor 2500 km unna, så når vi møtes er det bare for en kort stund. Jeg kunne nok ønsket at det var bedre, men jeg kommer liksom ikke nærmere dem, så da kan jeg ikke gjøre noe mer....

ORIGINAL: Solvit

Går kjempe fint her. Jeg har alltid vært godt likt av dem[;)]

Jag har haft långa varaktiga førhållanden førr å de svigermødrerne har jag fortsatt kontakt med......

Denna.... ja, jag må ju, så jag førsøker - men jisses för ett mennske...

Går greit her... Men vi er forskjellige altså!

sånn som litlå skrev

[8|] De har jeg aldri møt ...de er døde...men men jeg har en haug med søsken og mine foreldrer stiller opp.

Her har jeg et kjempegodt forholdt både til svigermor og svigerfar[:D]
De bor bare 50m fra oss, så jeg er veldig glad for det da!

huff..eg har ikkje godt forhold til svigermora mi,svigerfar går greit....ho e spydig og frekk i kjeften i heile tida..eg får heilt mareritt av den dama altso!!!! ho sa t meg engang " en kan ikkje velge sine svigerdøtre!" FY FAEN ALTSO!!! eg vart so paff at eg fikk ikkje svart for meg!! verste av alt e at eg har ALDRI gjort ho nåke og har alltid stilt opp om det e nåke!!! virka som ho e sjalu og at ho ser på meg som en konkurrent!!! ARGH!!! hehe..eg e sikkert stygg, men ho har ikkje fått passe Thea enda!! hahaha!!!
stemora og faren til sambo derimot har eg ett godt forhold t!!

Back
Topp