Svigerforeldre

Idamor95

Andre møte med forumet
Hvordan hadde dere gått frem hvis svigerforeldrene reagerte skikkelig dårlig på graviditeten ?..

Tror jeg hadde blitt lei meg og trengt litt avstand! De burde skjerpe seg..vet ikke helt hva reaksjonen min hadde vært. De vet bare ikke bedre altså!

Vi mistenker at svigermor her kommer til å reagere litt rart da hun flere ganger har nevnt at vi burde vente med å prøve på nytt.. helt ærlig så driter jeg i meningen hennes så lenge den ikke er positiv.. svigermor er en fin dame ellers. Men mest sannsynlig hadde jeg nok ikke sett henne før hun hadde endrer mening [emoji4]

Da hadde kjærsten min fått i oppgave å snakke med de og finne ut hvorfor/hva som var greia.

Det er de sitt tap om de ikke deler gleden deres tenker jeg . Ikke oppsøk de , la de heller komme når de er klare. De skjønner vel til slutt at de taper mye på å brenne broene

Hadde nok sagt at det er vårt valg og ikke hennes, og at vi styrer vårt liv som vi vil.
Så hadde hun bare måttet bli snurt da, men det er det som er sannheten. :)

Synes det er frekt, slemt og hva ikke det er, hvis man reagerer negativt på en graviditet som allerede finner sted og er et faktum. :)

Vi ble gravide før vi hadde vært sammen i 1 år, virker som svigermor liker meg godt men hun ble ikke sånn superhappy da vi fortalte at vi var gravide[emoji85]
Vi har nylig kjøpt leilighet og har hatt veldig seriøst forhold helt siden starten men graviditeten var ikke helt planlagt her, skulle vente til toåringen var 4 før vi skulle prøve[emoji85]
Men nå virker det som hun har vent seg til tanken, hun har nå strikka genser og bukse til 2 åringen og sier hun skal strikke mye til babyen også [emoji173]️
Hun sier hun vil sy både babynest og mei tai bæresele så tror hun gleder seg litt mer til sitt første barnebarn nå[emoji87]

Back
Topp