Svigerfar

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Har vert syk lenge, begynte i sommer.. Så fant de en svulst (?) i tarmene hans, og fant heldigvis ut den var godarta. Han opererte for snart en mnd siden og har gått med utlagt tarm siden da (3 poser på magen).. Rett før de opererte fant de en flekk på lunga som de også skulle se på under operasjonen, det viste seg også og være en svulst, og på fredag fikk vi vite at den var vondartet [&o] HELDIGVIS fant de den tidlig så alt kommer nok til og gå bra.. Han er KO`s STOOOORE helt, og svigerfar forguder jo KO ( så mye at sambos søster er drittsur/sjalu for han ikkje er like mye på hennes barn ).. På fredag rinkte han etter han hadde fått svar på prøvene om at den var vondartet og ville vi skulle komme i helgen..
Vi kjørte bort, KO SPRANG i armene på han og svigerfar begynte og grine, sambo har aldri sett han grine før [:(]
Eg har også kun sett sambo grine en gang før men han grein også når han fikk vite at han hadde lungekreft..
Vert en tung helg [:(]
Men det kommer nok til og gå bra.. Han skal til bergen og operere en gang til om 2-3 uker..

ORIGINAL: susso

Huffda[&o] Det var mykje vondter på en gang[:(]!
Men om de har oppdaget svulsten på lungen såpass tidlig, så får de satt igang behandling så fort som mulig, så går det kanskje bra!
Krysser alt eg har for dere. Og en stooor klem Stine[:)]

[:)]

huff ja det er vanskelig [:(]

Svigerfaren min har også kreft. Begynte med prostatakreft, nå har det gått til skjelettet og lymfer i mage. Han kan ikke helbreders, så de bare utsetter døden med cellegift. Men det kan han ikke begynne med før om en mnd pga nyresvikt han hadde i fjor..

Sender dere en stooor klem

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

huff ja det er vanskelig [:(]

Svigerfaren min har også kreft. Begynte med prostatakreft, nå har det gått til skjelettet og lymfer i mage. Han kan ikke helbreders, så de bare utsetter døden med cellegift. Men det kan han ikke begynne med før om en mnd pga nyresvikt han hadde i fjor..

Sender dere en stooor klem

Huff så trist, [:(]
Sender en stor klem tilbake

Ja med min svigerfar kommer det nok til og gå bra, men trist alikevell [&o]

Føler med deg MinKO[:(][&o][&o]
Det er vondt og se noen lide, og pårørende har det like vondt![X(]

Opplever noe av det samme som deg... [&o] Mammaen min fikk også vite at hun har kreft i begynnelsen av januar. Blærekreft... De opererte bort blære, livmor, eggstokker, den ene nyra som ikke virket lenger, blindtarm.. hun fikk pose på magen hun også.. Men det har spredd seg til lymfeknuter hvertfall i lysken.. (?)... Det verste er all venting på prøver... Hun ble sendt hjem fra sykehuset før helgen, og skal vente 4 uker på nye svar, på hvor mye spredning det er...
Mammaen min vil nok ikke tåle cellegiften hun må ha etterhvert heller.. Hun er narkoman og har et ræva imunforsvar[&o]

jaja... dagens "spytte-ut-det-jeg-tenker-på-om-dagen!"[&o]

huff og huff, krysser fingrene for bestefar!

huff så trist! Det blir ei tøff tid for dåke nermeste! Men jammen er de flinke med sånne ting nå! Så krysse alt for att de går bra, så dåkke får ha han lengst mulig! :)

stakkars dere! Alle dere som har skrevet i dette innlegget, og som har sykdom nærme seg! jeg kan bare tenke meg hvor forferdelig det må være!![:(]

som susso sier, man skulle vrt flinkere til å leve i nuet og sette pris på at familie og venner er friske! vi vet ikke hvor lenge vi er her![&o][:(]

Håper det går bra med dere!

Back
Topp