Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Hihi jeg skjønner litt hva du mener... er overhodet ikke glad i svart på spebarn[8|] Men ja- var en fin tanke da [8D] gi oss lov å se det på - kanskje han "puller det" fint[:D]
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
Hihi jeg skjønner litt hva du mener... er overhodet ikke glad i svart på spebarn[8|] Men ja- var en fin tanke da [8D] gi oss lov å se det på - kanskje han "puller det" fint[:D]
enig, men jeg var så kjedelig at her gikk det bare i lyse farger når J var baby[8D] er det pysjer? Kan jo bruke det da? hehe
ORIGINAL: TauZa
hvis jeg tar det på han vedder jeg på at han gulper det ut og da MÅ vi jo ha det.
Hvordan er pop i str?? noen som vet? det er 68 til Heine og 98 til Ådne.
har en venninne som skal til oslo neste helg. Så da sender jeg det med henne om det er greit for K. Er jo såpass dyre klær at det er dumt å ha liggende ubrukt vertfall!!
Åh men då må du ha valgt deg noe nytt da!!! hiv deg inn pånett du![8D]

ORIGINAL: schnuppaluppa
Hvis det er rent svart, så hadde jeg vært enig. Men det der er jo skikkelig fargerikt. [:D] Men bedre og bytte enn ubrukt! Syns du har en flink svigerfar som handler da. [:D]
hadde du virkelig hatt på neo dette?