svigerfar på shopping = håpløst

TauZa

Forumet er livet

kult på Ådne.. men på Heine?? kan ikke ha på babyen min svart med røde og oransje striper vell??

JOOOOOO for det kan du!!!!!![:)][:)][:)]

Snille svigerfaren din[:)]

Hihi jeg skjønner litt hva du mener... er overhodet ikke glad i svart på spebarn[8|] Men ja- var en fin tanke da [8D] gi oss lov å se det på - kanskje han "puller det" fint[:D]

ja tanken var go..
hadde det vært p.o.p her hadde jeg gått på timen å bytta det

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihi jeg skjønner litt hva du mener... er overhodet ikke glad i svart på spebarn[8|] Men ja- var en fin tanke da [8D] gi oss lov å se det på - kanskje han "puller det" fint[:D]

hvis jeg tar det på han vedder jeg på at han gulper det ut og da MÅ vi jo ha det.

Hvordan er pop i str?? noen som vet? det er 68 til Heine og 98 til Ådne.

Joooo da [:D] Ser hva du sier, men strikk noen gull knall oransje bukser så blir han så retro og trendy atte [8D][:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

enig, men jeg var så kjedelig at her gikk det bare i lyse farger når J var baby[8D] er det pysjer? Kan jo bruke det da? hehe

trøye/body og stilongs + stømper

ORIGINAL: KathMor

Joooo da [:D] Ser hva du sier, men strikk noen gull knall oransje bukser så blir han så retro og trendy atte [8D][:D]

haha! må bare massehandle knall oransj da!

ORIGINAL: TauZa

hvis jeg tar det på han vedder jeg på at han gulper det ut og da MÅ vi jo ha det.

Hvordan er pop i str?? noen som vet? det er 68 til Heine og 98 til Ådne.

Pop pleier å vare lenge i strl... altså litt store... Alis bruker enda en genser i 86 fra pop[8D] og en denimkjole i 68 brukte hun sist nå i vår som var[8D]

har en venninne som skal til oslo neste helg. Så da sender jeg det med henne om det er greit for K. Er jo såpass dyre klær at det er dumt å ha liggende ubrukt vertfall!!

har en venninne som skal til oslo neste helg. Så da sender jeg det med henne om det er greit for K. Er jo såpass dyre klær at det er dumt å ha liggende ubrukt vertfall!!

Åh men då må du ha valgt deg noe nytt da!!! hiv deg inn pånett du![8D]

kan du vel... syns d var drit kult...[:D]

Hvis det er rent svart, så hadde jeg vært enig. Men det der er jo skikkelig fargerikt. [:D] Men bedre og bytte enn ubrukt! Syns du har en flink svigerfar som handler da. [:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Hvis det er rent svart, så hadde jeg vært enig. Men det der er jo skikkelig fargerikt. [:D] Men bedre og bytte enn ubrukt! Syns du har en flink svigerfar som handler da. [:D]

hadde du virkelig hatt på neo dette?

Åh men då må du ha valgt deg noe nytt da!!! hiv deg inn pånett du![8D]

har surfa leeenge..
siden jeg fikk vite at han hadde handla på POP.

syns alle disse tre var mye finere enn de vi fikk da..
er jo veldig morsomt at de matcher så hun må jo bare se litt hva som finnes i str. deres.

ORIGINAL: schnuppaluppa

hadde du virkelig hatt på neo dette?

Hehe...nei...men det er fordi jeg ikke liker oransje..... Er litt kjedelig jeg....[:D] Hadde det vært svart og rødt bare, så ja.

rødt på gutter bruker jeg gjerne..  ådne har flere gensre med rød bunnfarge. 

Jeg syns gutter er kjempefint i rødt...sambo grynter på nesa når jeg har på Neo noe rødt. [:D]

Jeg digga det!! Knallstilig og litt uteno det vanlige. Sikkert knalltøft med dongeri til!!![:D]

Back
Topp