Svigerfar fra helvette!!!:=O

Sinderella

Glad i forumet

Jeg har en svigerfar fra helvetteemoticon

Har akkurat hatt besøk fra de (altså han og svigermor), eller forrige uke. Han snakker IKKE til meg, han sender meg utrolig stygge blikk, og han vil helst ikke snakke noe overhode når jeg er i samme rom. Men det merkelige er at han snakker som en foss om ikke jeg er i rommet:=O...

Han er ikke noe grei mot gutten vår heller(5 år)  Han gidder ikke være med han på ting, og bare sier at han må roe seg ned osv osv.... så lillegutt ble jo lei seg flere ganger, fordi "bestefar" ikke ville være med han å leke osv.....

Jeg har bare en ting å si: JÆVLA GUBBE!!

Har han fortalt mannen din hvorfor? Evt be han snakke med han og finne ut hva det kan være, og om det er noe som lett kan fikses. Høres ikke helt i vater ut..

mannen min (eller samboeren) vet om det ja, og han har jo selv lagt merke til det. Altså det er jo IKKE til å unngå. Min svoger har også lagt merke til det.

Men samboeren min sier at han har tatt det opp med han en gang tidligere, men at det ikek hjalp noe. Så han "orker" ikke å ta det opp igjen sier hanemoticon

Det synes jo jeg er VELDIG dårlig gjort ovenfor meg og lillegutt...

........ skrev:

mannen min (eller samboeren) vet om det ja, og han har jo selv lagt merke til det. Altså det er jo IKKE til å unngå. Min svoger har også lagt merke til det.

Men samboeren min sier at han har tatt det opp med han en gang tidligere, men at det ikek hjalp noe. Så han "orker" ikke å ta det opp igjen sier hanemoticon

Det synes jo jeg er VELDIG dårlig gjort ovenfor meg og lillegutt...

Snakk med han du? Det er jo deg det gjelder.. Det ville jeg gjort! Enten på telefon, ansikt til ansikt eller sendt en melding.. 
Du taper vel ingenting på det? Kan vel ikke bli stort verre nå uansett, høres det ut som..

jeg hadde sagt til gubben når han stod på døra noe sånt som "du kan komme inn hvis du skal være hyggelig mot meg, men hvis du bare skal sitte taus og sende meg stygge blikk kan du gå hjem igjen! Og om du skal oppholde deg i samme hus som barnebarnet ditt får du oppføre deg som en bestefar og ikke bare avvise han! Og om du har en høne å plukke med meg så spytt ut!"

jeg hadde tatt det opp med han selv... Overasket han alene og tvingt han til å snakke.... Faren til xen min synes det var morsomt å gi nr hans til fulle kvinnfolk på byen, altid kjekt å våkne av at tlf ringer og ett eller annet kvinnfolk snakker om hva hun kunne ha gjort med han i andre enden, ikke snakket han til med heller.... Jeg bakholdsangrep han og kjefta det jeg makta og orka, det funka på han værtfall...

Ja jeg vurderer faktisk å snakke med han sev. Men da må jeg sende et brev, for jeg snakker IKKE med han på tlf. Og han bruker ikke data og mobil. Ikke slik med mail og sms iallefall.

MEN sambo vil jo ikke at jeg skal gjøre det da. Han nekter meg egentlig nesten. og jeg aner IKKE hvorfor!?!?

Men jeg vurderer å gjøre det uansett, uten å si noe om det til han. iallefall si det ETTER det er gjortemoticon

Men i alle dager.. Hvorfor syns ikke samboeren din at du skal kontakte ham per brev? Han bør jo skjønne at dette virker ødeleggende på dere alle. Svigerfaren din/faren hans kan jo ikke holde på sånn!

Jeg hadde enten holdt meg langt unna når han er på besøk (tatt med meg guttungen og besøkt noen andre eller noe) eller sagt at besøk ikke var aktuelt.
Jeg ville ikke funnet meg i å bli behandlet slik. Ikke finn deg i det!
Gjør noe, om ikke annet så for gutten deres.

Back
Topp