svigerfar er død!

Mesaana

Forumet er livet
Han døde i går da han fikk en lecablokk over seg. Benjamin har mistet bestafar sin, helt forferdelig!!

Kunne tenkt meg og lese et dikt eller no i begravelsen men vet ikke hva. Noen som kan hjelpe.
Han var veldig glad i sjøen og båtlivet, men det er ikke så viktig og få med.

Neimen huff kjære deg da!! En lecablokk? Var det et arbeidsuhell da?

Huff så trist!! [:(][:(][:(]

å herregud! En lecablokk... på jobb da eller? Det var jo helt forferdelig...

uff....  vet ikke helt hva annet enn kondolerer til deg og dine....

ORIGINAL: fruluna

Nei, det var i pausa på jobben, han skulle se på et hus som bestekompisen hadde under oppbygging. Veggen var ikke skikkelig sikkret, så kom der et vindkast og veggen raste sammen og en lecablokk traff han. Kompisen satt rett ved siden av. Har stått på txttv, vg.no og i dagbladet og sunnmørsposten i dag.

Var på stede i dag, grusomt, så tilfeldig og urettferdig. hanvar 74 år men sprekere en de fleste på 40. Full jobb og stolt bestefar til 3 unger på under 2 år.

ORIGINAL: Mesaana

Nei, det var i pausa på jobben, han skulle se på et hus som bestekompisen hadde under oppbygging. Veggen var ikke skikkelig sikkret, så kom der et vindkast og veggen raste sammen og en lecablokk traff han. Kompisen satt rett ved siden av. Har stått på txttv, vg.no og i dagbladet og sunnmørsposten i dag.

Var på stede i dag, grusomt, så tilfeldig og urettferdig. hanvar 74 år men sprekere en de fleste på 40. Full jobb og stolt bestefar til 3 unger på under 2 år.

stakkars bestekompisen og da! Det må være forferdelig å leve med...Livet er å urettferdig noen ganger.. Kondolerer til deg og din familie!

Snakk om uflaks da!! Gud så tragiske greier!!

Alder har ingenting å si! Man er like glad i folk uansett og det er like vondt å miste de uansett om de er 80 eller 40!!

[:(][:(]

Dette var kjempe trist å lese.. Vil gi deg en stor klem jeg!

Så utrolig trist da [:(][:(]

Sender dere en trøste klem

så grusomt. kondolerer[:(]

Snakk om uflaks da!! Gud så tragiske greier!!

Alder har ingenting å si! Man er like glad i folk uansett og det er like vondt å miste de uansett om de er 80 eller 40!!

[:(][:(]

Signere den her å kondolere! Triste saker ja![:(]

huff så grusomt. kondolerer.

lite ord kan si men jeg føler med dere å ta vare på alle de gode minnene... trøsteklem...

Nei, huff. Så trist. Varme tanker sendes.

ORIGINAL: toveli*76

Ååå gud[:o][:o][:o][:o]

Kondolerer såå mye... vet ikke mer jeg kan si...[:(][:(][:(]

signerer[:(][:(]

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: toveli*76

Ååå gud[:o][:o][:o][:o]

Kondolerer såå mye... vet ikke mer jeg kan si...[:(][:(][:(]

Signerer[:(]

dette var fælt..sender mange klemmer

Huff..
Kondolerer så mye

ORIGINAL: lindaen

Dette var kjempe trist å lese.. Vil gi deg en stor klem jeg!

Signerer og kondolerer.[:o]

Back
Topp