G
gjestgjest123
Guest
Er førstegangsgravid og bestemoren til min samboer har sagt at hun ønsket å gi oss 3d-ultralyd i gave. Det hadde visst hun og moren og mormoren til samboeren min snakket seg i mellom. Og alle de tre hadde lyst til å være med på å se på det når den tid kommer. Saken er det at hverken jeg eller samboer ønsker å ta 3d-ultralyd. Vi ser rett og slett ikke behovet til å dra på 3d-ultralyd. Har lest på nettet at flere som er fornøyd med det dem for se, pluss at man får knyttet et bånd med det som skjer inni magen. Men det er jo rundt 2mnd før fødsel at man tar 3d-bilder. Når man har ventet såpass lenge, kan man da vente lenger! Det er jo ikke all verden man får sett på de bildene heller? Tenker at jeg har ikke no særlig lyst til at de tre damene skal være med på det uansett. Har et greit/godt forhold til dem, men all oppfølging i svangerskapet føler jeg skal bare være mellom meg og samboern. Det virker jo som at de bare har planlagt og bestemt dette mellom seg, og at de tenker at det er en fin gave til oss siden det koster jo noe.. Men det er da vi som skal bestemme over hva som skjer i svangerskapet?
Hva tenker dere om dette?
Hva tenker dere om dette?