Jeg har hatt en sviende verk i mellomgulvet akkurat i midten av ribbeina og litt til venstre sida i 3-4 uker nå, som ikke ser ut til å gå over. Har vært hos lege som mener det er pga at magemusklene har strekt seg og dermed verker litt, men ho sa at det kom til å gå over etterhvert, men jeg føler det bare har blitt verre. Kjenner på det nesten hele dagen, og det virker som at det på en eller annen måte gjør at jeg også verker i ryggen bakenfor der verken sitter fremme. Er det andre som kjenner på det samme og vet hva det kan være?? Og Evt om det er noe som går over av seg selv eller kanskje kommer til å vare hele svangerskapet? Virker som det kom i samband med at magemusklene strekket seg da, har nå en "klump" som "stikker ut" midt på magen når jeg bruker magemusklene, fekk når jeg reiser meg opp av sengen om morgenen. Trodde kanskje det var en variant av halsbetennelse også, men har prøvd halsbranntabletter også, men ingenting virker. Sliter med å sove pga dette, og er veldig ubehagelig og rett og slett litt vondt. Er ingenting som hjelper, verken å sitte eller ligge eller stå:-/ beklager for veldig langt innlegg!! Ville bare forklare det bra nok og håper på at noen kjenner seg igjen og kan fortelle meg hva det er:-)