Sviende smerter...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Puh.. øverst i magen, der sf-målet tas fra, har jeg det siste døgnet har sviende smerter. Virker som om de kommer når lillegull strekker seg ut og bruker heeele plassen.. Flere som har det slik?

Blir bedre når jeg legger meg ned, verst når jeg sitter og kjenner med hånda over livmorkanten..

Jeg merker også dette, men hjelper når jeg strekker meg ut eller legger meg ned. Babyen tar nok mer plass nå:)

Kjennes jo til tider ut som om man revner der oppe, men det er kanskje LITT hysterisk å ringe føden for det :P

Skal ellers ikke klage så veldig mye, så bare godt å ha ferie og mulighet for å slappe av :)

Hvis det hjelper å skifte stilling/strekke seg ut er det nok bare baby som trykker på organer, nerver osv. der oppe. jeg hadde ofte en brennende smerte oppunder det ene ribbeinet før hun la seg i fosterstilling fordi hun pressa huet opp der og strakk ut beina samtidig. Det går over når magen synker og når babyen er for stor til å strekke ut hele seg.

Kjentes ut som noen helte syre på samme stedet om igjen og om igjen :P Et tips er å rette deg skikkelig opp når du går og sitter; no hunching forwards! XD

Kanskje d e ligamentsmerter?....Eller kroppen som har begynt å forbered sæ t fødsel,da strekkes det litt her å der.. :)

Back
Topp