Sviende smerte i øvre del av magen

Cess2

Blir kjent med forumet
Jeg er ikke akkurat verdens høyeste person, men smerten som sitter i øvre del av magen er så sviende vond at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Den er konstant, så ikke bare spark eller strekk... svir, brenner, «som er blåmerke» eller noe... noen fler som har og evt har noen tips til å dempe smertene?? 34+3 idag..

Dette burde du kanskje fått sjekka. Smerter i epigastriet kan vera teikn på preeklampsi. Har du andre symptom?

Ta kontakt med føden, det er det tryggeste :)

Har lignende smerter, er ca 160cm høy så det presser godt på nå i uke 34 :bored: jatakk til tips!

Dette burde du kanskje fått sjekka. Smerter i epigastriet kan vera teikn på preeklampsi. Har du andre symptom?
Akkurat vært til kontroll så ingen protein eller høyt blodtrykk ei heller høyt blodsukker.. de sier det er livmor som presser med at babyen har det trangt... Kan bare ikke skjønne at smerten skal sitte i konstant uten pause... gir noe slipp om jeg ligger med et bestemt trykk av puter rundt meg..:)

Har lignende smerter, er ca 160cm høy så det presser godt på nå i uke 34 :bored: jatakk til tips!
Huff ja, samme her.. 162... en Haug med puter som «trykker» riktig og kaldt krem er foreløpig eneste jeg har som fungerer til en viss grad, men har ikke ro og kropp til å ligge hele dagen heller:shifty::banghead:

Jeg er ikke akkurat verdens høyeste person, men smerten som sitter i øvre del av magen er så sviende vond at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Den er konstant, så ikke bare spark eller strekk... svir, brenner, «som er blåmerke» eller noe... noen fler som har og evt har noen tips til å dempe smertene?? 34+3 idag..
Jeg har hatt liknende og ble fortalt at det er musklene som deler seg, ikke farlig men utrolig ubehagelig. Kjennes ut som om det brenner i huden. Jeg hadde dette i 2-3 uker. Nå er det borte. - Men kontakt jordmor om du er bekymret.

Akkurat vært til kontroll så ingen protein eller høyt blodtrykk ei heller høyt blodsukker.. de sier det er livmor som presser med at babyen har det trangt... Kan bare ikke skjønne at smerten skal sitte i konstant uten pause... gir noe slipp om jeg ligger med et bestemt trykk av puter rundt meg..:)

Slik å forstå.. Då har eg desverre ingen gode tips.

Jeg har noe lignende. Har heller ikke høyt blodtrykk eller protein i urinen. Ganske sikker på at det er en kombinasjon av strekk/irritasjon i muskler og nerver i huden. Svir når jeg tar på huden, og det blir verre når jeg ligger på siden. Hos meg er det bra om dagen, men veldig vondt om natten når jeg ligger lenge i samme stilling :( Tok det opp med legen, og han sa det ikke var noe å gjøre med, dessverre :(

Har det samme selv. Jeg er 158 cm høy. Fikk beskjed om at det ikke var farlig. Føles som om jeg har brent meg når jeg tar på et spesifikt område

Æsj, Okei, høres ut som samme smerter som dere, helt grusomt. En kald klut var ikke så dumt.... Kan ikke huske denne smerten i første svangerskap, men kan henge med at de ikke alltid fester seg før rett før fødsel andre gangen:) Lykke til alle sammen, siste fase nå så går forhåpentligvis de verste ubehagene over relativt kjapt:p

Er vel ikke bekymret, men hverdagen blir så amputert, så skulle gjerne bare hatt noen tips og triks som fungerte noe bedre:happy:

Æsj, Okei, høres ut som samme smerter som dere, helt grusomt. En kald klut var ikke så dumt.... Kan ikke huske denne smerten i første svangerskap, men kan henge med at de ikke alltid fester seg før rett før fødsel andre gangen:) Lykke til alle sammen, siste fase nå så går forhåpentligvis de verste ubehagene over relativt kjapt:p

Er vel ikke bekymret, men hverdagen blir så amputert, så skulle gjerne bare hatt noen tips og triks som fungerte noe bedre:happy:

Jeg hadde heller ikke dette i første svangerskap. Mange ting som er endret siden sist. Det kommer sikkert til å gå over snart, men utrolig kjipt mens det står på. Jeg hadde dette stort sett hele kvelden, sjekket om det var noen mener på huden for det sved så fryktelig men jeg kunne ikke se noe. Lykke til, håper det letter snart.

Back
Topp