Svie og kløe - orgalutran?

Heidi88

Glad i forumet
Har søkt litt på nettet og sett at andre også har reagert med kløe og svie i området rundt stikkstedet. Kjenner det svir noe veldig nå, og jeg håper det går over snart så jeg kan legge meg!:)
Andre som har kjent dette?

Jeg hadde også dette. Det gikk over etterhvert. Må bare prøve å la være å klø. Noe som er bortimot umulig! Hehe:))

Jeg hadde også dette. Det gikk over etterhvert. Må bare prøve å la være å klø. Noe som er bortimot umulig! Hehe:))

Godt å høre;)
Når jeg kjenner på innstikkstedet kjennes det ut som all væsken ligger i en stor klump rett under huden! Håper vi har injisert rett:)

Du kan jo prøve å gni og massere litt etter at du har stukket.

Jeg hadde også svie og kløe ov orgalutran, minnet om et bie/vepse stikk, mentor meg gikk det over på ca 5-10 min, men hadde en rød hevelse som varte I ca 1-2timer før den var helt borte. Ringte til porsgrunn og der sa de at dette var helt normalt :-)
Jeg smurte på aloevera og det hjalp veldig, dempet kløen og hevelsen mye fortere :-)

Det roet seg i løpet av en times tid, men klumpen under huden var der lenger. Den har jevnet seg nesten helt ut nå, men har fremdeles en slags ring rundt innstikkstedet (ca 2,5-3 cm) som er litt hovent/stikker litt ut.regnwr med alt er fint, men lurer jo på aaalt i forbindelse med dette;)

Last edited:
Det roet seg i løpet av en times tid, men klumpen under huden var der lenger. Den har jevnet seg nesten helt ut nå, men har fremdeles en slagsmål ring rundt innstikkstedet (ca 2,5-3 cm) som er litt hovent/stikker litt ut.regnwr med alt er fint, men lurer jo på aaalt i forbindelse med dette;)
Skjønner deg godt jeg! Jeg fikk rødt område rundt stikkstedet jeg da, men det gikk fint for meg, sprøyta funka akkurat som den skulle :)

Back
Topp