Svie nedentil etter positiv test....

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Rett før jeg testet positivt begynnte det å svi nedentil. Varer noen dager så gir deg seg noen dager før det kommer tilbake.
Skal ringe legen over helgen, men hva er dette? Det er ikke vondt å tisse så er ikke uvi. Virker som at PH balansen nedi der er blitt helt koko. Er det vanlig i graviditeter? Var ikke slik sist gang.

Rett før jeg testet positivt begynnte det å svi nedentil. Varer noen dager så gir deg seg noen dager før det kommer tilbake.
Skal ringe legen over helgen, men hva er dette? Det er ikke vondt å tisse så er ikke uvi. Virker som at PH balansen nedi der er blitt helt koko. Er det vanlig i graviditeter? Var ikke slik sist gang.
Sopp kanskje? Jeg får lett sopp under graviditet.

Høres kanskje ut som soppinfeksjon ja. Skader ikke å sette i gang med behandling (krem evt) for å se om det lindrer

Høres ut som sopp ja, jeg måtte starte kur med tabletter vaginalt, men det tok det. Lykke til :happy: Tror det er vanlig med økt utflod osv og da vil man jo være mer fuktig nedentil, kanskje derfor man gjerne får det mens man er gravid?

Svi det med tissing. Eller at du må tisse vært 5-10 minutt fordi kroppen ikke klarer å holde seg. Da er det urinveisinfeksjon.
Klø det mye der så er det sannsynlig soppinfeksjon. Og det er også vanlig når du er gravid.

Back
Topp