Svie i magen

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Har nå i 2 dager kjent en tydelig svie i magen, er helst helt nede på magen, men kan også komme litt oppover..
Er 14 uker i morgen så er egentlig ikke bekymret for at ikke lille baby har det bra, men det er veldig ubehagelig!
For 5 år siden så hadde eg et haste keisersnitt, kan det vere derfor? Dette spør eg om fordi når avisen er helt nede på magen kjenner er det spesielt der hvis arret mitt er!! Ikke vet eg altså :p Veldig uviten! Hehe

Jeg har ingen erfaring med keisersnitt. Men håper det "bare" er derfor. At det blir litt ekstra svie når livmora vokser fordi det strekker ekstra i arret eller noe :)

Jeg har ingen erfaring med keisersnitt. Men håper det "bare" er derfor. At det blir litt ekstra svie når livmora vokser fordi det strekker ekstra i arret eller noe :)

Eg krysser fingrene for det :)
Blir jo så bekymra med en gang, men har jo vert på UL 3 ganger å sett en hoppende bamsemums, så det er sikkert ikke noe alvorlig :)

Jeg sier som jeg alltid gjør, kan det være uvi? Har hatt stikkende smerter nedover når jeg har hatt det. Men klart, hvis det svir på utsiden er jo det umulig...;)

Jeg sier som jeg alltid gjør, kan det være uvi? Har hatt stikkende smerter nedover når jeg har hatt det. Men klart, hvis det svir på utsiden er jo det umulig...;)

Hmmmm.. Det er jo sikkert ikke umulig! Har ikke stikke de smerter, er bare svie som kommer og går innimellom :/

Back
Topp