Svetting!!!

Tilly

Betatt av forumet
Er det noen som svetter unormalt mye mens de ammer? Jeg svetter for den minste ting,tilogmed når jeg ligger på sofaen å zapper[:-]
Åsså lukter det skikkelig blæh av svetten...
Hvor lenge skal dette pågå, føler meg skitten å urein konstant, føler ikke for å vifte med armene blant folk lixom i frykt for at de faller om som fluer[8|]

har hatt samme probleme,men va på apoteke å kjøpt cosmika antiperspirant,funger super bra! har ikke svetta en gang sia eg bynt.men den e stærk,så eg vart litt sår de første dagan,gikk fort over[:)] ellers har dæm stopp 24 på apoteke,funger og ganske bra,ikke så stærk den da[:)]

jeg sliter ikke med svetting i det hele tatt vanligvis,men NÅ etter att jeg fikk snuppa mi så har det hendt att jeg svetter litt ekstra noen ganger da,det er ikke ofte ,men det skjer ,tror att det har noe med hormonerna å gjøre,da vi ammer,det skjer jo mye rart med kroppen vår fortsatt mens vi ammer alltså,det er normalt,så ikke bekymre deg så mye over det,det går over,opplevde det samme forrige gang jeg fikk barn,det går snart over skal du se,,,,[;)]

hormoner.... det minker etterhvert....

Svetter og svetter-hele tiden... Bare jeg tenker på og gjøre noe så svetter jeg[:-] Hormoner er no dritt[:'(]

Godt å høre at det er ikke bare jeg som renner bort :)

Back
Topp