Svetting under armene

AnnemorS

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Sorry hvis det er litt ekkelt tema, men jeg må bare høre. De siste 2-3 ukene har jeg slitt med ekstrem svette og svettelukt under armene. Jeg får store svetteringer og jeg føler jeg stinker. Jeg har ikke nødvendigvis gjort noe aktivitet når de kommer og jeg føler det kommer bare en time etter jeg har dusjet også. Jeg har ikke hatt dette problemet tidligere. Er det noen andre som har samme problem?

Sniker fra september.
Har samme problemet her, har hørt det er hormonene som tuller det til. Svetter som regel aldri, men de siste ukene har jeg vært konstant svett. :hungover: Føler meg ikke så fresh for å si det sånn :p

Jeg hadde det problemet for noen uker tilbake siden. Jeg måtte bytte deodorant og følte det i hvertfall hjalp mot lukt.
Når det gjaldt selve svettingen så kledde jeg meg bare litt lettere enn det jeg ellers gjør.

Jeg har ikke helt det samme, men har merket siste uken at jeg har blitt varmere og varmere. Tusler jo rundt hjemme halvnaken, selv om den verste varmen nå har gitt seg til og med så værmessig.

Greia er at jeg ikke er varm. Jeg bare svetter.

Er dødsvarm og svetter mer enn normalt. Selv om aktivitetsnivået er lavere enn normalt pga håpløst bekken. Hormonene gjør som de vil med kroppene våre nå ;)

Svetter ikke mer, men er mer varmere, så med en gang jeg kommer inn døra, så er jeg nudist i bare truse :p
Stakkars naboer om de har fått med seg noe, men det driter jeg lang masj i.... kropp er kropp og jeg hater å være varm og klam, for da KLØR DET

Svetter ikke mer, men er mer varmere, så med en gang jeg kommer inn døra, så er jeg nudist i bare truse :p
Stakkars naboer om de har fått med seg noe, men det driter jeg lang masj i.... kropp er kropp og jeg hater å være varm og klam, for da KLØR DET
Her er det sports BH og truse mye av dagene :hilarious:

Blir så svett på nesa jeg! Særlig på jobb. Da er jeg konstant våt på nesa:p

Jeg kjøpte i dag ny deodorant som faktisk er den jeg egentlig bruker. Den jeg har brukt de siste ukene var en jeg hadde stående som ble kjøpt i et nødstilfelle en gang. Og bare etter ½ dag med bruk av den "nye" virker svettingen å være bedre[emoji5] Når jeg ser tilbake tror jeg svettingen kom da jeg hadde brukt opp forrige og tok i bruk den jeg hadde stående. Har aldri tenkt at type deodorant har spilt noen stor rolle før, men der tok jeg jaggu feil. Så om noen andre sliter med samme så er det verdt et forsøk vil jeg påstå.

Jeg kjøpte i dag ny deodorant som faktisk er den jeg egentlig bruker. Den jeg har brukt de siste ukene var en jeg hadde stående som ble kjøpt i et nødstilfelle en gang. Og bare etter ½ dag med bruk av den "nye" virker svettingen å være bedre[emoji5] Når jeg ser tilbake tror jeg svettingen kom da jeg hadde brukt opp forrige og tok i bruk den jeg hadde stående. Har aldri tenkt at type deodorant har spilt noen stor rolle før, men der tok jeg jaggu feil. Så om noen andre sliter med samme så er det verdt et forsøk vil jeg påstå.
Så bra der hjalp for deg også :-)

Back
Topp