svettetokter!!!

**Anim**

Glad i forumet
noen fler som har det slik?
Ër vel på andre dagen med svettetokter.. Kjenner at jeg begynner å bli rimelig lei av å skifte mellom brennende varm og iskald [:'(] Kjenner vel egentlig at jeg ikke gleder meg så mye til overgansalderen [8D] hehe

Det kan vel ikke kalles svettetokter, men jeg er ganske varm ja...

Hadde venninnene her på filmkveld på lørdag og etter filmen var det så varmt i stua at jeg ville sette opp vinduene litt! "Er du på styr?!" fikk jeg høre! Det var akkurat passe varmt for de, og de var redd de ville fryse dersom jeg åpnet vinduene... [8D] 

Men i kveld er jeg skikkelig kald på føttene, så det blir nok å legge seg med sokker på!

*rekke opp hånden*

Tror eg aldri har brukt såååå mye deodorant som jeg gjør nå. Men jeg fryser ikke lenger da. Føs hele tiden før. Var den frysepinnen[8D]

hehe. Synes til tider det er skikkelig irriterende... Tror sambo er rimelig lei av å høre på maset mitt " nå er ALT for varmt her igjen! sett opp døra!!!" [:'(]
men ler litt av meg selv også da... [8D]

Nei, det har jeg ikke hatt. Hadde ikke det sist heller. Høres slitsomt ut! [:o]

Ohh yes! Blir egentlig bare mest klam og ekkel, men hender også at jeg rett og slett må skifte topp[:-][:'(] 

Jeg har slitt en del med at jeg blir så varm om kveldene, og da svetter jeg i mellom magen og puppene.
Har ikke vært så ille de siste dagene, men hvis jeg gjør noe her hjemme på kvelden, så blir jeg kjempe varm med en gang.
Så får bare ligge på sofaen fremover jeg[;)]

ORIGINAL: Charlotte B

Ohh yes! Blir egentlig bare mest klam og ekkel, men hender også at jeg rett og slett må skifte topp[:-][:'(] 

sign!

her har vi hatt hetetokter i flere mnd allerede. synes du er heldig som bare har hatt det i to dager..., enn så lenge. Her er snøen og minusgradene kommet, men jeg synes det er helt herlig og gå ut i
t-skjorte og lufte meg litt..

Back
Topp