Svetter!!!!

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Seriøst, det er ikke mye som skal til for at det ooooser svette av meg for tiden![:'(] Har aldri hatt noen problemer med det før..
Idag har jeg kun sittet i sofaen med t-skjorte.. Tatt noen telefoner og slarvet med dere her inne.. Å nå stinker jeg![:'(]
Flere som har det sånn?

ja kjenne t d ja [:'(] plagsomt d da [&:]

Ja.. greit nok når jeg bare er hjemme liksom..sambo tåler det meste[:)]
 Men når jeg er ute blandt folk da.. [:'(][&:]

sher den [;)]
e itj så begeistra for å sitt på skolen å svett æ hell næj [:'(] fysj å fysj :P glede mæ t kroppen min fungere som den ska igjenn [8D]

Urk ja, kjenner til det.. Har funnet ut at det er veldig viktig å ha på seg riktig type t-skjorte, helst ren bomull, de med mye stretsj blir jeg skikkelig svett i. Så nå har jeg et lite utvalg tskjorter som jeg kan gå i på jobb, tør ikke bruke noe ant [:'(]

ORIGINAL: Ecinnaj

sher den [;)]
e itj så begeistra for å sitt på skolen å svett æ hell næj [:'(] fysj å fysj :P glede mæ t kroppen min fungere som den ska igjenn [8D]

Huff, nei er glad jeg ikke sitter på skolebenken, stakkars de som hadde sittet nermest..hehe[:D] 
Prøver å vaske meg jevnlig, og bruke deo.. hjelper jo litt da. Gleder meg jeg også til alt blir litt mere som normalt[:)]

Har hatt det samme problemet siden eg fant ut eg var gravid[:'(]

Har samme problemet selv, på apoteket vart jeg tipset om en deo . Stopp 24.  Utrolig efektiv, men les brukanvisningen... taes på om kvelden.

Back
Topp